VOLVO Köp,Byt & Sälj

Gruuf =)
27 februari 2013 · 23 Inlägg

Volvo delar,bilar,tillbehör och allt som rör volvo

Gruuf =)
27 februari 2013 · 23 Inlägg

jag tyckte köp o sälj här på garaget var så rörigt så skapade denna tråd för volvo
smilesmilesmilesmilesmilesmilesmilesmilesmilesmilesmilesmilesmilesmilesmilesmilesmilesmilesmile

rickylicious Webbutvecklare
27 februari 2013 · 2 369 Inlägg

Hur kan det bli lättare med en tråd där alla kommer skriva huller om buller, i stället för en köp&sälj-funktion där du kan söka efter län, namn på delar, osv? big_smile

Ha det gött och kör försiktigt, livet du räddar kan vara mitt.
Mercedes w114 "Stance" projekttråd: http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=277087
Gruuf =)
27 februari 2013 · 23 Inlägg

rickylicious skrev:
Hur kan det bli lättare med en tråd där alla kommer skriva huller om buller, i stället för en köp&sälj-funktion där du kan söka efter län, namn på delar, osv? big_smile

hade önskat det med

LocKtar Herr
27 februari 2013 · 1 722 Inlägg

Nä nu har det väl ändå brunnit ?

There's no need to fear, UNDERDOG is here!
Busgrabb Rejsa ?
27 februari 2013 · 2 959 Inlägg

Gruuf skrev:
jag tyckte köp o sälj här på garaget var så rörigt så skapade denna tråd för volvo
smilesmilesmilesmilesmilesmilesmilesmilesmilesmilesmilesmilesmilesmilesmilesmilesmilesmilesmile

Jag kan lova att det blir låsning av denna tråden, du har inte läst reglerna va?

big_smilebig_smilebig_smilebig_smilebig_smilebig_smilebig_smilebig_smilebig_smilebig_smilebig_smilebig_smilebig_smilebig_smilebig_smilebig_smilebig_smilebig_smilebig_smilebig_smilebig_smilebig_smilebig_smilebig_smilebig_smilebig_smilebig_smilebig_smilebig_smilebig_smilebig_smilebig_smilebig_smilebig_smilebig_smilebig_smilebig_smilebig_smilebig_smilebig_smilebig_smilebig_smilebig_smilebig_smilebig_smilebig_smilebig_smilebig_smile

Senast redigerat av Busgrabb (27 februari 2013)

Autotech
BMW 335D (2008)
anderz_1
27 februari 2013 · 117 Inlägg

LocKtar skrev:
Nä nu har det väl ändå brunnit ?

Nääää tror du?lollollollollollollollollollollollollollollollollolbig_smilelolwink

Gummi är färskvara och bör bytas ofta
rickylicious Webbutvecklare
27 februari 2013 · 2 369 Inlägg

anderz_1 skrev:

LocKtar skrev:
Nä nu har det väl ändå brunnit ?

Nääää tror du?lollollollollollollollollollollollollollollollollolbig_smilelolwink

Inte ens lite glöd kvar... Konstigt att tråden finns kvar än tongue

Ha det gött och kör försiktigt, livet du räddar kan vara mitt.
Mercedes w114 "Stance" projekttråd: http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=277087
Aga_Diff Bärs!
27 februari 2013 · 3 456 Inlägg

Gruuf skrev:

rickylicious skrev:
Hur kan det bli lättare med en tråd där alla kommer skriva huller om buller, i stället för en köp&sälj-funktion där du kan söka efter län, namn på delar, osv? big_smile

hade önskat det med

http://memeorama.com/wp-content/uploads/2012/02/wait-what-meme-rage-face.jpg

Garaget.org peakade 2008.
Volvo 945-SE "Niijeförttin" (1992)
Volvo 745 Turbo Intercooler "En jävel på kärlek" (1988)
anderz_1
27 februari 2013 · 117 Inlägg
Gummi är färskvara och bör bytas ofta
torpis Forummoderator
27 februari 2013 · 10 572 Inlägg

Gruuf skrev:
jag tyckte köp o sälj här på garaget var så rörigt så skapade denna tråd för volvo
smilesmilesmilesmilesmilesmilesmilesmilesmilesmilesmilesmilesmilesmilesmilesmilesmilesmilesmile

Kära nån...  Låser och hänvisar dig till reglerna

-=[Performance by Torpis]=-
Elbil på riktigt - mina minnesanteckningar
-=Lite roligt att de som absolut inte har tid att pausa för att ladda sin elbil har tid att vara online på Garaget 24/7=-
Volvo S40 2.0t "Performance by Torpis" (2000)
Hyundai Ioniq "Deep Blue" (2019)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang