3049
Sök

Sommarbilarnas första entré 2013

1 450 Inlägg
12 mars 2013
Har tid för besiktning i mitten av april så då blir det till att ställa på bilen(:

Don't Hate Me Because I Beat You..Respect Me Because I Teach You

5 148 Inlägg
12 mars 2013
Hoppas på i mitten av april smile har dock snö till och från garaget än så får vänta tills de är barväg smile vårvädret är ju lite lurigt så vinterbilen ställs av sista april utifall att de skulle bli lite snö smile

Spana gärna in mitt projekt på mercorna och lite annat :) http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=262552
eller på projektet på min caddy mk1 http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=303965

There is no replacement for displacement
630 Inlägg
12 mars 2013
Har alltid Camaron påställd från 1 April till 1 Oktober, sen får man väl se när man börjar köra beroende på hur vädret blir.

1 722 Inlägg
12 mars 2013
Hoja vad ni pratar om elmia..... vill också dit ner .... men det är så långt borta....

<----- Gå o kolla på en av Sveriges finaste w123 o lägg en röst o några kommentarer

Avstängd
10 388 Inlägg
12 mars 2013
Då både de egna o familjens sommarbilar alla är skattebefriade så ställs de helt enkelt aldrig av. Premiärturerna blir nog först framåt mitten/slutet på April

De som säger att lycka inte kan köpas för pengar...har aldrig ägt en Audi
Shit! -What? Rollers. -No? Yep. -Shit!

462 Inlägg
12 mars 2013
Jag vill helst ha en massa regn innan jag ställer på mitt sommaråk (så allt salt försvinner från våra vägar)
Men i år är ju påsken (Elmia) så tidigt, så jag får nog gå emot den regeln och börja köra precis innan Elmia.

456 Inlägg
12 mars 2013
körde en sväng igår , är jag tryckte till så rök kopplingen haha .. lamellen börja slira ..

så för mig har det redan börjat strula men en ny koppling e på g..

There is no replacement for displacement
630 Inlägg
12 mars 2013
Har aldrig riktigt fattat de där med att bilen ska med till Elmia, sommardäcken MÅSTE va på till Elmia. Det är ju en mässa? Om bilen står på parkeringen med sommar eller vinterdäck spelar väl ingen som helst roll, sen om de är lite lek och ´så på kvällen är väl en sak men de är väl ett perfekt tillfälle att elda upp vinterdäcken istället för de nya sommardäcken?

668 Inlägg
12 mars 2013
Elmia är ju standard pga att det är ju typ startskottet på bilträffarna.
Saaben SKA va klar till Elmia om jag så ska jobba 24 timmar per dag i slutet wink

Sök