Inför: Linköpingsträffen #1 26/4 -13 Säsongspremiär!

asoderstroms Lackerarn
2 april 2013 · 103 Inlägg

Kommer, men med vad de vet ja icke:)

MiniLee P.l.ä.p
2 april 2013 · 175 Inlägg

gRiLLiS945 skrev:
Varför inte byta plats till nya lager 157 elgiganten xxl bauhaus större lugnare o mer avsides! O inte lika trångt!

+1

Åk före du så väntar jag på dig där..!
Volkswagen Passat 1,8T "LaFamiliaWagon" (1998)
razeblue Streetknight
2 april 2013 · 148 Inlägg

MiniLee skrev:

gRiLLiS945 skrev:
Varför inte byta plats till nya lager 157 elgiganten xxl bauhaus större lugnare o mer avsides! O inte lika trångt!

+1

skulle väl funka så länge folk sköter sej och inte skräpar ner samt bränner gummi!

Street knight
sandehn
2 april 2013 · 17 Inlägg

Får bli premiärturen för nya sommarhjulen detta :-)

Volvo V70 D5 "R Diesel" (2004)
Klii
3 april 2013 · 195 Inlägg

Kommer nog förbi smile

Accelsson
3 april 2013 · 240 Inlägg

Härligt med konstruktiv kritik!! smile

Tankarna på att flytta träffen finns givetvis och vi diskuterar ständigt hur vi kan göra för att träffen ska bli så trevlig som möjlig och passa så många som möjligt.

Som det ser ut idag så är den parkeringen ni pratar om precis full med grus och vi vet inte hur dom kommer göra med belysning på nätterna i sommar än.

Det finns även rätt så träliga vägbulor mitt på parkeringen som kan ställa till det för folk.

Men vi bestämde oss för att ha första träffen på samma parkering så att alla känner igen sig och så vi inte blir överraskade av något vi inte väntat oss så får vi se vad det lider med övriga träffar i sommar.

//Axelsson

Street Knight
BMW 320d (2011)
Accelsson
3 april 2013 · 240 Inlägg

razeblue skrev:

MiniLee skrev:

gRiLLiS945 skrev:
Varför inte byta plats till nya lager 157 elgiganten xxl bauhaus större lugnare o mer avsides! O inte lika trångt!

+1

skulle väl funka så länge folk sköter sej och inte skräpar ner samt bränner gummi!

Detta är även ett bra inlägg. Givetvis gäller det ju oavsett vart vi är och för att vi ska kunna fortsätta ha träffarna i fred så krävs det att alla hjälper till att stävja nedskräpning och "idiot-körningar".

Vi plockar en hel del skräp efter träffarna men sköter sig inte folk kommer vi givetvis tröttna på att göra det och när folk står still och bränner däck så blir det en del gropar i asfalten, det tycker inte markägaren är något vidare eftersom det är hyfsat dyrt med asfalt. Jag tycker det kan vara värt att tänka på om man tycker om att åka på bilträffar på sommarkvällarna!

Tack för visat intresse, nu ska jag vara tyst! smile

Street Knight
BMW 320d (2011)
StreetKnightCrew
4 april 2013 · 26 Inlägg

Om ni har några fler frågor eller synpunkter om våra träffar eller något runt omkring som ni inte vill skriva i tråden så går det jättebra att skicka ett pm.

Lika så om ni är sugna på att hjälpa till!

Mvh

T-Andersson
4 april 2013 · 347 Inlägg

Låter kanon. Kommer som ja vet nu! smile

T. Andersson
Volvo S70 2,5T Evolve
-valle-
5 april 2013 · 64 Inlägg

Hoppas inte det blir mycket alkohol iår! var ganska lugnt föra året om jag inte minns fel? smile tycker det sköts ganska snyggt annars! favorit träffen helt klart! smile

Kevin-g
5 april 2013 · 51 Inlägg

Kommer förmodligen med subban smile

Subaru Impreza wrx sti "Pse III" (2006)
Triple_X
6 april 2013 · 287 Inlägg

Får se om man kommer kanske

Volvo V70 R "Refined" (1998)
vikk
7 april 2013 · 23 Inlägg

Jag dyker upp!

volvo_740b
8 april 2013 · 154 Inlägg

ska försöka dyka upp. smile

volvo_740b
8 april 2013 · 154 Inlägg

razeblue skrev:

MiniLee skrev:

gRiLLiS945 skrev:
Varför inte byta plats till nya lager 157 elgiganten xxl bauhaus större lugnare o mer avsides! O inte lika trångt!

+1

skulle väl funka så länge folk sköter sej och inte skräpar ner samt bränner gummi!

+1

Gustav-91
8 april 2013 · 126 Inlägg

jag kommer upp, hinner få ihop bilen min:)

Volvo 940 Turbo "awesomeness" (1997)
S281
8 april 2013 · 33 Inlägg

Kommer !

är det någon som satt ihop ett facebook evenemang så man kan få en påminnelse då man själv är ganska glömsk wink

syabo
9 april 2013 · 1 278 Inlägg

S281 skrev:
Kommer !

är det någon som satt ihop ett facebook evenemang så man kan få en påminnelse då man själv är ganska glömsk wink

Vi väljer att inte göra några facebookevents pga det finns mycket folk som inte är så bilintresserade men åker dit o super bara för att det är mycket folk.
Känns som att de som är bilintresserade och gillar bilträffar håller koll på div. bilforum.

Mvh

Street Knight
MiniLee P.l.ä.p
9 april 2013 · 175 Inlägg

syabo skrev:

S281 skrev:
Kommer !

är det någon som satt ihop ett facebook evenemang så man kan få en påminnelse då man själv är ganska glömsk wink

Vi väljer att inte göra några facebookevents pga det finns mycket folk som inte är så bilintresserade men åker dit o super bara för att det är mycket folk.
Känns som att de som är bilintresserade och gillar bilträffar håller koll på div. bilforum.

Mvh

+1

Åk före du så väntar jag på dig där..!
Volkswagen Passat 1,8T "LaFamiliaWagon" (1998)
S281
9 april 2013 · 33 Inlägg

MiniLee skrev:

syabo skrev:

S281 skrev:
Kommer !

är det någon som satt ihop ett facebook evenemang så man kan få en påminnelse då man själv är ganska glömsk wink

Vi väljer att inte göra några facebookevents pga det finns mycket folk som inte är så bilintresserade men åker dit o super bara för att det är mycket folk.
Känns som att de som är bilintresserade och gillar bilträffar håller koll på div. bilforum.

Mvh

+1

Jaha, jo med det låter som en bra anledning till varför ni inte gör fb evenemang big_smile

Sätter in datumet i mobilen och kalendern så man inte glömmer det cool

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang