Angående: Västerås Träff #1 2013

Maickel_88
14 april 2013 · 68 Inlägg

Audi_Adam skrev:
fyfan sämsta "första" träffen jag varit på. kan ju säga att det var tur att det fanns en finbils parkering som man kunde vila ögonen på. jag åker ALDRIG 20 mil tur o retur för att kolla på bilar som volvo 740/940 som ligger på genomslags gummit med inte en rak plåtbit på hela bilen och fullt med nyblivna 18åringar med kepsar som dom vikit upp skärmen på samt killar som tar av sig alla kläder utom underkläderna och springer ut och "showar" ?? vart fan är träffarna på väg ärligt!?!?. det är en allmän träff och det kan jag inte hindra dom ifrån men som sagt...man kan lika bra stanna i sin hemstad en sån här kväll där det redan finns tillräckligt med detta folkslag som åker i dessa trasiga bilar....sen regnade det till och från hela tiden och det var absolut INTE lika mycket folk som det brukar vara på hälla träffarna!! drog hem vid halv 11 därifrån med en besviket humör..............aldrig mera hälla så här tidigt på året.

jag håller med helt sämsta första träffen !!

Blyga killar får inte vackra tjejer !!
Enkronan
14 april 2013 · 25 Inlägg

Haha, jävlar va glad man är att man stannade hos polarn på hans födelsedagsfest istället för att dra till V-ås när man läser kommentarerna.

TyraX
14 april 2013 · 526 Inlägg

då e jag glad att ja inte åkte dit! om "finbils parkeringen" va fullt med bilar som är Slackt färdiga!!! Men de e ju samtidigt så att de finns alltid NÖTTER som ska utmärka sig genom att göra idiotiska och ogenomtänkta saker! Svårt att bli av med de packet till "bilintresserade"..

Audi A4 1.8T "LostBoy" (1996)
TyraX
14 april 2013 · 526 Inlägg

samtidigt glad att ja inte åkte för de var GLASHALKA här hemma igår! Har inte varit så trevligt med sommardäck !

Audi A4 1.8T "LostBoy" (1996)
Darkus
14 april 2013 ·

Taskigt väder kan ju förstöra en hel träff. Fullt övertygad att blir bättre nästa träff. Men är glad att ja inte åkte denna gången.

_abrahamsson First Class Racing Västerås
14 april 2013 · 227 Inlägg

Riktigt rolig träff för att vara det vädret det var, är väldigt imponerad att så pass mycket folk tog sig dit. För vädret var inte det bästa.Enligt mitt tycke så var det MASSOR med folk, det var stop ute på e18 in till Hälla i flera timmar. och kö under hela kvällen in på parkeringen vad jag kunde se smile.

First Class Racing Västerås.
Fvk engineering. www.fvk-engineering.com
Däck Team Västerås www.dackteam.se/verkstader/vasteras
Min projekt tråd : http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=262748
love_evo
14 april 2013 · 38 Inlägg

Det finns inga bilder från träffen

drazen_gti
14 april 2013 · 807 Inlägg

Det var mycket bilar o folk, men kvaliten på båda är som bortblåst! Vi får hoppas att det beror på att folk inte ställt på sina finbilar... Sen såg man en jävla massa fylla, flaskor o burkar överallt, burnouts bland bilarna o sånt skit. Jag vet iaf att jag inte vill få supran grusblästrad av nån efterbliven bonde i en 740 så jag kommer nog inte ta den till såna här bilträffar, det har spårat ut totalt

I'd rather die like a man, than live like a coward
Tezzantezz
14 april 2013 · 34 Inlägg

Var en mycket bra träff, men det var ruskigt kallt, lånade min sambos jacka över hela kvällen!
Så han stod och frös...

Så kommer garanterat att åka på flera Hella träffar, inget snack om saken!
Nu vill jag se bilder (helst på min röda Golf)!
/Tessan

Tack till: Stertman Motorsport AB, Mekonomen Vårby, VR Motor Älvsjö, Euromaster i Enköping & ENA Bilvård
Volkswagen Golf GTi MKVI "Stertman Motorsport" (2009)
Scoore
14 april 2013 · 829 Inlägg

Hmm förstår inte vad alla klagomål är.. jag såg bra mycket roliga bilar än de 740s som snackas om här. Visst att det fanns sådana med i väldigt varierande skick.. men det var fan inte bara bra bilar på finbilsparkeringen..

Jag gillade träffen överlag även trots mycket fylla och nötter.
Kommer definitivt på nästa träff.

Efterlyser bilder på min 200sx som var lackad som att en färgburk blivit tappad på den smile

Nissan Skyline R33 "Kureiji - RIP" (1995)
Audi_powah
14 april 2013 · 1 515 Inlägg

Parkeringsträffar i allmänhet är bara skit, därför har man slutat att åka på liknande...70% skrot bilar, massa fylla, glas överallt... Bättre att stanna hemma och vänta på de riktiga mässorna och trackdays dagarna istället tongue

"What+s the point of racing? You´re just proving that you´re faster than the other guy"
BMW M3 E46 "Raeder Motorsport" (2001)
Mitsubishi Evolution V "DEAMON" (1998)
MeepMeep Finraggare
14 april 2013 · 2 381 Inlägg

Audi_powah skrev:
Parkeringsträffar i allmänhet är bara skit, därför har man slutat att åka på liknande...70% skrot bilar, massa fylla, glas överallt... Bättre att stanna hemma och vänta på de riktiga mässorna och trackdays dagarna istället tongue

Där håller jag inte alls med dig. Jag har varit på MASSOR med bra parkeringsträffar och det är där man träffar absolut roligast folk. Själv är jag riktigt trött på mässor med silikonbrudar och bilar som rullas dit på trailer.

I love being a nobody - because nobody is perfect.
Plymouth Roadrunner "Dirty Bird" (1969)
Audi_powah
14 april 2013 · 1 515 Inlägg

kameramannen skrev:

Audi_powah skrev:
Parkeringsträffar i allmänhet är bara skit, därför har man slutat att åka på liknande...70% skrot bilar, massa fylla, glas överallt... Bättre att stanna hemma och vänta på de riktiga mässorna och trackdays dagarna istället tongue

Där håller jag inte alls med dig. Jag har varit på MASSOR med bra parkeringsträffar och det är där man träffar absolut roligast folk. Själv är jag riktigt trött på mässor med silikonbrudar och bilar som rullas dit på trailer.

På mässor, Jaa. På trackdays? Nej. Bilen måste ju gå varvet runt några ggr iaf wink

"What+s the point of racing? You´re just proving that you´re faster than the other guy"
Mitsubishi Evolution V "DEAMON" (1998)
BMW M3 E46 "Raeder Motorsport" (2001)
Audi_Adam Lackerare på vardagarna, Stekare på helgerna!
14 april 2013 · 335 Inlägg

TyraX skrev:
då e jag glad att ja inte åkte dit! om "finbils parkeringen" va fullt med bilar som är Slackt färdiga!!! Men de e ju samtidigt så att de finns alltid NÖTTER som ska utmärka sig genom att göra idiotiska och ogenomtänkta saker! Svårt att bli av med de packet till "bilintresserade"..

finbils parkeringen var riktigt trevlig och vila ögonen på , en hel del tuffa bmws...och det enda jag tyckte var kul att se utanför den parkeringen var en vit honda civic som var så låg att han skrapa i fast han åkte rakt fram smile))))

If you arent pissing people off, then your shit isnt low enought!
jliskyline Team Midnight Racing
14 april 2013 · 137 Inlägg

Helt okej första träff.Men den har träffen låg betydligt tidigare än dom brukar och då är vädret  lite si och så.Men jag är rätt nöjd och glad att jag åkte dit.

T.M.R Team Midnight Racing
TVR Tuscan "Factory Red Rose" (2001)
MeepMeep Finraggare
14 april 2013 · 2 381 Inlägg

Audi_powah skrev:

kameramannen skrev:

Audi_powah skrev:
Parkeringsträffar i allmänhet är bara skit, därför har man slutat att åka på liknande...70% skrot bilar, massa fylla, glas överallt... Bättre att stanna hemma och vänta på de riktiga mässorna och trackdays dagarna istället tongue

Där håller jag inte alls med dig. Jag har varit på MASSOR med bra parkeringsträffar och det är där man träffar absolut roligast folk. Själv är jag riktigt trött på mässor med silikonbrudar och bilar som rullas dit på trailer.

På mässor, Jaa. På trackdays? Nej. Bilen måste ju gå varvet runt några ggr iaf wink

Man kör väl sin bil till en trackday? smile

I love being a nobody - because nobody is perfect.
Plymouth Roadrunner "Dirty Bird" (1969)
Filippin Awsome
14 april 2013 · 37 Inlägg

Tyckte träffen var bra över lag.
Fanns en hel del att kolla på, sånt att njuta av och sånt att skratta åt.

Tyvärr så finns det ju alltid den där klicken som gör sina mödrar stolta genom att hoppa sönder bilar i bara jalingarna.
Fast utan dem så hade vi inte uppskattat alla fina bilar på samma sätt smile

Audi_powah
14 april 2013 · 1 515 Inlägg

kameramannen skrev:

Audi_powah skrev:

kameramannen skrev:

Där håller jag inte alls med dig. Jag har varit på MASSOR med bra parkeringsträffar och det är där man träffar absolut roligast folk. Själv är jag riktigt trött på mässor med silikonbrudar och bilar som rullas dit på trailer.

På mässor, Jaa. På trackdays? Nej. Bilen måste ju gå varvet runt några ggr iaf wink

Man kör väl sin bil till en trackday? smile

Haha Jaa, varför inte! Kanske inte alla gör, men finns undantag hehe big_smile

"What+s the point of racing? You´re just proving that you´re faster than the other guy"
BMW M3 E46 "Raeder Motorsport" (2001)
Mitsubishi Evolution V "DEAMON" (1998)
Porraz
14 april 2013 · 77 Inlägg

Scoore skrev:
Hmm förstår inte vad alla klagomål är.. jag såg bra mycket roliga bilar än de 740s som snackas om här. Visst att det fanns sådana med i väldigt varierande skick.. men det var fan inte bara bra bilar på finbilsparkeringen..

Jag gillade träffen överlag även trots mycket fylla och nötter.
Kommer definitivt på nästa träff.

Efterlyser bilder på min 200sx som var lackad som att en färgburk blivit tappad på den smile

Rätt olika uppfattningar om träffen här, men om inte alla är nöjda så måste det ju betyda något. Bra att jag stannade hemma. Inväntar Barkarby istället smile Var det dessutom inte bara fina bilar på finbilsparkeringen som du påstår, då säger ju det allt hmm Klart att träffar är FÖR ALLA, men det i alla fall JAG hoppas på när jag går på träffar är ju främst att få se balla bilar och snacka skit med deras ägare.

Grand_voyager The Ultimate Climax Route
14 april 2013 · 419 Inlägg

För tidigt på säsången annars skulle vi kommit upp och fyllt ut lite av finbilsparkeringen...
Va ju uppe i höstas då va det riktigt fint med många sportbilar...  wink

Lexus SC 430 "RealV8 Power HighSpeed in hours" (2002)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang