Volvo V40, bra familjebil?

racer-putte
23 mars 2013 · 6 558 Inlägg

JohanRehn89 skrev:
Kommer att testa oss fram o behålla den så länge vi känner att de funkar troligen

de tycker ja absolut .. det gjorde vi å .. vi hade våran v40 i ca 2 månader sen vi fick våran första tös .. sen va ja less  å köpte v70 i tongue  smile

www.avd.se hollywood energetic eXcursion u-Dimension
henke_99 Offroad Racing
23 mars 2013 · 3 122 Inlägg

Cheva Suburban är lagom stor. Då kan man storhandla och ha med syskonvagnen på samma gång... För stor bil säger ni? Njä, bara tills man vant sig o insett hur praktisk den är. Sen är det alla andra bilar som är små istället...

Den som spar han har, fast inte lika roligt...
Chevrolet Blazer "Real Fullsize" (1988)
GMC Suburban 2500 "6.5l Turbodiesel" (1995)
Nightmare89
23 mars 2013 · 939 Inlägg

hangman skrev:
Satsa lika gärna på en 850-V70 mycket bättre större och mer välbyggd bil, s/V40 är riktiga skrot bilar!

Vi VÄNDER BMW e skit HAHAHAHAH tonguesmile nä tycker både Bmw och volvo gör bra bilar:Dsmile

Klevert
23 mars 2013 · 279 Inlägg

kan säga att jag tycker min v70 passar bra till 1 barn. då har vi sulky och vanlig vagn med oss ibland.
men känner en som har 2st barn och har v40 och det har fungerat bra. dom har tilloch med åkt på semester med den. fast som någon sa att jag har för mig att man får plocka hjul på barnvagnen.
kan även säga att golf går att ha som familjebil men inte att rekomendera då det blir lätt trångt

//Mattias

Volvo V70II (2016)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang