Ska du inte skära ut för bultarna (på fälgarna)? I övrigt, så sjukt rolig bil! Jag diggar det stenhårt! Har du någon Camo-vinyl på ingång? Om inte, skaffa så vi kan samarbeta lite!
Tackar! Skär inte ur bultarna före jag måste! Har kikat på camo-vinyl och finns tyvärr ingen "kantig" utan mönstret är mer mjukt! Så det kommer nog framöver det med!
Testade att lägga på ett däck på fälgarna som är tänkt att ska sitta på denna bil men! Dom gav upp på däckverkstan! 165/40/16 på en 8" fälg! Var inte ens nära att få det att fästa på fälgen. http://www1.garaget.org/gallery/images/ … ae326d.jpg
Hade du provat och spränga dit det hade det gått kika på min vita Astra caravan -00 sitter 17"x10" runt med 215 däck på snygg din har blivit ska sänka min med coils efter ett kammremmen byte och ett kasst hjullager
Stolt Pappa till sonen Lias och dottern Melicia!! :9
Life`s a bitch then you die! So fuck the world and take a ride! :9
Så fortsätter nu, nytt år och nya projekt! Hämtade bilen efter vintern och vad möts man av! Någon jävla idiot har försökt bryta upp låset med en skruvmejsel eller liknande! Fick sitta och reparera fjärrstyrningen i nyckeln då inga lås nu fungerar! Argh!!
Till slut så kom jag in i bilen så då börjar vi plocka ut lite saker! Bort med middar!