volvo duett 210 sleeper projekt med Rover v8
Amazon_142_Duett skrev:Fridhagen skrev:Amazon_142_Duett skrev:Vad är det du inte får rätt på?att få plats på längden. och få plats med benenAllt går att fixa bara få motivationen till det igen! Tycker det är en otroligt snyggt projekt
Fridhagen skrev:Amazon_142_Duett skrev:Vad är det du inte får rätt på?att få plats på längden. och få plats med benen
Amazon_142_Duett skrev:Vad är det du inte får rätt på?
farbrorbozze skrev:5cm längre hytt ?
Fridhagen skrev:farbrorbozze skrev:5cm längre hytt ?har inte dom kunskaperna att göra sånt
farbrorbozze skrev:Fridhagen skrev:farbrorbozze skrev:5cm längre hytt ?har inte dom kunskaperna att göra såntdet är väl inget svårare än taket ? skarva i några cm i hyttsidan efter dörren
Fridhagen skrev:farbrorbozze skrev:Fridhagen skrev:har inte dom kunskaperna att göra såntdet är väl inget svårare än taket ? skarva i några cm i hyttsidan efter dörrendet är för krångligt för mig. jag får helt enkelt sitta väldigt lågt:P
farbrorbozze skrev:Fridhagen skrev:har inte dom kunskaperna att göra såntdet är väl inget svårare än taket ? skarva i några cm i hyttsidan efter dörren
Fridhagen skrev:har inte dom kunskaperna att göra sånt
Amazon_142_Duett skrev:Fridhagen skrev:farbrorbozze skrev:det är väl inget svårare än taket ? skarva i några cm i hyttsidan efter dörrendet är för krångligt för mig. jag får helt enkelt sitta väldigt lågt:PDet är bara att höja hytten med gamla a och b stolpe från en Duett. Har en duett är hemma som ska skrotas som jag kan skära ut dom på
Fridhagen skrev:farbrorbozze skrev:det är väl inget svårare än taket ? skarva i några cm i hyttsidan efter dörrendet är för krångligt för mig. jag får helt enkelt sitta väldigt lågt:P
farbrorbozze skrev:det är väl inget svårare än taket ? skarva i några cm i hyttsidan efter dörren
Fridhagen skrev:Amazon_142_Duett skrev:Fridhagen skrev:det är för krångligt för mig. jag får helt enkelt sitta väldigt lågt:PDet är bara att höja hytten med gamla a och b stolpe från en Duett. Har en duett är hemma som ska skrotas som jag kan skära ut dom påDet är original höjd på den nu. Men hur är skicket på den duetten ?
Amazon_142_Duett skrev:Fridhagen skrev:det är för krångligt för mig. jag får helt enkelt sitta väldigt lågt:PDet är bara att höja hytten med gamla a och b stolpe från en Duett. Har en duett är hemma som ska skrotas som jag kan skära ut dom på
Fridhagen skrev:det är för krångligt för mig. jag får helt enkelt sitta väldigt lågt:P
Amazon_142_Duett skrev:Fridhagen skrev:Amazon_142_Duett skrev:Det är bara att höja hytten med gamla a och b stolpe från en Duett. Har en duett är hemma som ska skrotas som jag kan skära ut dom påDet är original höjd på den nu. Men hur är skicket på den duetten ?Den är inte lönt att du tänker på haha. Den är sönderskärd (reservdelsbil).
Fridhagen skrev:Amazon_142_Duett skrev:Det är bara att höja hytten med gamla a och b stolpe från en Duett. Har en duett är hemma som ska skrotas som jag kan skära ut dom påDet är original höjd på den nu. Men hur är skicket på den duetten ?
Amazon_142_Duett skrev:Det är bara att höja hytten med gamla a och b stolpe från en Duett. Har en duett är hemma som ska skrotas som jag kan skära ut dom på
Fridhagen skrev:Amazon_142_Duett skrev:Fridhagen skrev:Det är original höjd på den nu. Men hur är skicket på den duetten ?Den är inte lönt att du tänker på haha. Den är sönderskärd (reservdelsbil).jaha,,,, letar efter en duett kaross som är hel:/
Amazon_142_Duett skrev:Fridhagen skrev:Det är original höjd på den nu. Men hur är skicket på den duetten ?Den är inte lönt att du tänker på haha. Den är sönderskärd (reservdelsbil).
Fridhagen skrev:Det är original höjd på den nu. Men hur är skicket på den duetten ?
Amazon_142_Duett skrev:Fridhagen skrev:Amazon_142_Duett skrev:Den är inte lönt att du tänker på haha. Den är sönderskärd (reservdelsbil).jaha,,,, letar efter en duett kaross som är hel:/Det blir nog svårt att hitta en sådan för en rätt slant
Fridhagen skrev:Amazon_142_Duett skrev:Den är inte lönt att du tänker på haha. Den är sönderskärd (reservdelsbil).jaha,,,, letar efter en duett kaross som är hel:/
Amazon_142_Duett skrev:Den är inte lönt att du tänker på haha. Den är sönderskärd (reservdelsbil).
Fridhagen skrev:Jag blir galen ,har man gått och väntat på att kolla den där duetten å så säger han att han inte är hemma ikväll
farbrorbozze skrev:Fridhagen skrev:Jag blir galen ,har man gått och väntat på att kolla den där duetten å så säger han att han inte är hemma ikväll låter som han inte vill sälja eller att du har rätt & pruta rejält.
Opelhotrod skrev:Har du Rover 8an med låda kvar och till salu