Köpråd! Type R, Ford RS, ST. SEAT Cupra

Richii
7 maj 2013 · 74 Inlägg

Tack alla för alla era svar! Det är bestämt! Blir en Ep3:a!
Förhoppningsvis redan i helgen!! MEN! Den bilen jag ska kolla på har original avgassystemet. Min gamla volvo smällde jag på JT 3" (ni som har ägt ett sånt vet hur de låter, ni andra; låter underbart!)

Till saken: Jag måste ha ett annat avgassystem. Helst så ska de mullra, inte dröna... Tips och länkar var jag kan köpa ett sånt?

Länk till bilen jag ska köpa:
http://www.blocket.se/sodermanland/Hond … 9.htm?aw=1

sexy_d
7 maj 2013 · 665 Inlägg

Växelspak hmm
What à fuck

Vag - Carsoft 6.5 finns, hör av dig om du behöver hjälp
Lackerings jobb kan ordnas (Lackbox)
BMW Touring 328 Kompressor "KompressorBeast" (1996)
Richii
7 maj 2013 · 74 Inlägg

sexy_d skrev:
Växelspak hmm
What à fuck

Haha, antar att det är en smaksak, men jag gillart! big_smile

sexy_d
7 maj 2013 · 665 Inlägg

Så är det säkert smile

Vag - Carsoft 6.5 finns, hör av dig om du behöver hjälp
Lackerings jobb kan ordnas (Lackbox)
BMW Touring 328 Kompressor "KompressorBeast" (1996)
Lalla78 Drifttekniker VA
7 maj 2013 · 580 Inlägg

Mycket bra val du lär inte ångra dig. smile

Lexus Is250 (2009)
Honda Prelude "bb6" (1998)
Honda S2000 "AP1" (2000)
Richii
7 maj 2013 · 74 Inlägg

Lalla78 skrev:
Mycket bra val du lär inte ångra dig. smile

Nej tror inte de heller smile ska bara hitta ett fint avgassystem, ett ballt ljudsystem och en annan vinge, MUGEN ska bara bra har jag hört? smile

Agg1 Fotograf
7 maj 2013 · 227 Inlägg

Du gjorde ett kanon val! Själv har jag kollat på catback system såsom invidia gt300 eller skunk2, vet ej om det är bra saker eller ej! Det får gärna någon svara på smile

Turbobulten
8 maj 2013 · 65 Inlägg

Jag har ett invidia gt300 på min ep3a, låter underbart. Kör du utan dämpinsatsen man medföljer blir det jobbigt i längden (enligt andra) jag har inga problem med höga ljud så det var bara gött! Kolla lite videos på tuben så får du höra. trycker du på ordentligt hörs det säkert en kilometer wink

Honda Civic Type R "Rotrex kompressor EP3" (2004)
Richii
8 maj 2013 · 74 Inlägg

Turbobulten skrev:
Jag har ett invidia gt300 på min ep3a, låter underbart. Kör du utan dämpinsatsen man medföljer blir det jobbigt i längden (enligt andra) jag har inga problem med höga ljud så det var bara gött! Kolla lite videos på tuben så får du höra. trycker du på ordentligt hörs det säkert en kilometer wink

HAHA! Låter de ca en kilometer låter de som något för mig! :p var köpte du ditt någonstans? smile

Richii
8 maj 2013 · 74 Inlägg

Richii skrev:
Tack alla för alla era svar! Det är bestämt! Blir en Ep3:a!
Förhoppningsvis redan i helgen!! MEN! Den bilen jag ska kolla på har original avgassystemet. Min gamla volvo smällde jag på JT 3" (ni som har ägt ett sånt vet hur de låter, ni andra; låter underbart!)

Till saken: Jag måste ha ett annat avgassystem. Helst så ska de mullra, inte dröna... Tips och länkar var jag kan köpa ett sånt?

Länk till bilen jag ska köpa:
http://www.blocket.se/sodermanland/Hond … 9.htm?aw=1

BAH! Såg att den bilen va såld... Får hitta en annan "/

drazen_gti
8 maj 2013 · 807 Inlägg

AEM CAI och Buddy Club spec 3 catback ska du ha om du vill höras:) hade på min gamla, herrejävlar vad det lätsmile

I'd rather die like a man, than live like a coward
Richii
8 maj 2013 · 74 Inlägg

drazen_gti skrev:
AEM CAI och Buddy Club spec 3 catback ska du ha om du vill höras:) hade på min gamla, herrejävlar vad det lätsmile

Okej tack! Ska googla lite ikväll och se vad jag hittar! Retligt bara att bilen jag hade siktat in mig på blev såld.. Får leta efter en ny till samma pengar...

Agg1 Fotograf
8 maj 2013 · 227 Inlägg

Lycka till! Ge inte upp, det är värt det wink!

TyrolerHatt Skogsmålare
8 maj 2013 · 630 Inlägg

Jag hade invida och injen cai på min. Körde mot en på jobb och när vi stanna sa han att det dönna så in i helvete i hans golf gti så han trodde det lossnat nått i hans bil... Men var bara min ep3 smile

Richii
9 maj 2013 · 74 Inlägg

Agg1 skrev:
Lycka till! Ge inte upp, det är värt det wink!

Letar för fullt smile

Richii
9 maj 2013 · 74 Inlägg

jynsa skrev:
Jag hade invida och injen cai på min. Körde mot en på jobb och när vi stanna sa han att det dönna så in i helvete i hans golf gti så han trodde det lossnat nått i hans bil... Men var bara min ep3 smile

HAHA så jävla fräckt! Måste ha ett sånt! smile

Richii
9 maj 2013 · 74 Inlägg

Tycker ni att det är värt att leta efter en version där "faceliften" kom, xenon och den nya fronten eller vad tycker ni? smile

Aerodynamik ...
9 maj 2013 · 7 120 Inlägg

Ja definitivt wink

zlowmo
9 maj 2013 · 3 Inlägg

https://www.youtube.com/watch?v=RG8G5L0-MsA Mitt Srs catback låter ju rätt skönt. 3000kr med frakt på ebay smile

På auktion givetvis, kostar runt 4k med frakt annars. Låter fruktansvärt högt!

Annars kan jag bara rekommendera EP3 TypeR det är en helt fantastisk bil att äga och köra! Jag köpte min för att den var såpass billig som en chansning och men nu i efterhand lär jag aldrig sälja den.big_smile

Senast redigerat av zlowmo (9 maj 2013)

Volkswagen Golf R Sportscombi "Silverpilen" (2015)
Richii
9 maj 2013 · 74 Inlägg

zlowmo skrev:
https://www.youtube.com/watch?v=RG8G5L0-MsA Mitt Srs catback låter ju rätt skönt. 3000kr med frakt på ebay smile

På auktion givetvis, kostar runt 4k med frakt annars. Låter fruktansvärt högt!

Annars kan jag bara rekommendera EP3 TypeR det är en helt fantastisk bil att äga och köra! Jag köpte min för att den var såpass billig som en chansning och men nu i efterhand lär jag aldrig sälja den.big_smile

Holy shit! Så ska min låta! Där blev de bestämt! De låter inte tillräckligt högt förrän grannen dunkar huvudet i ratten!

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang