PITSTOP skrev:
Måste tyvärr säga att TS det du beskriver om Styling4u ej stämmer alls med mina erfarenhet från de!
Köp 1: skickar mail ang coilovers till min förra Bmw e65.
Får svar samma dag och de frågar ifall jag kan betala förskott då de inte vill ligga på lager (jag förstår de till 100%, när kommer nästa idiot att få för sig att stuka en E65:a? :) )
Så då får jag en PDF faktura och denna betalas. Dagen efter får jag ett bekräftelse från de att de ser betalningen.
Blir lovad att coiloversen läggs till i bef beställning och två veckor senare ska de komma (Jaja tänkte jag, har hört lov ord från firmor förut)
För fan de var levererade till mitt jobb på dagen 14dagra senare!!!!! :D
Köp 2: i söndags fick jag för mig att jag ska ha en spiller till min nya E60. Skickar ett mail och frågar om produkten finns på lager? Får svar typ två timmar senare att ja art nr är på lager :)
Frågar om han kan skicka de direkt på måndag så jag har de på onsdag?
Japp lovar och bekräftar beställningen. Gissa vad?!! Fanskapet ringer idag på mobilen och frågar om jag vill ha spoilern direkt? Vahh tänker jag!! Han hade vägarna förbi och passade på att leverera den personligen till mig!!
Har ALDRIG varit med om en sådan service förut. All heder till styling4u och jag kommer alltid att handla utav de.