Jäkla tjat om effekt till höger och vänster. Köp en MB 190 eller valfri volvo 1-2-7-900 modell. Misstänker starkt att körvanan inte är den bästa hos spekulanten och då är det HEEEELT meningslöst att skaffa något med mer är 140 hk. Skaffa en av ovanstående och du har en bil som tål att plågas, misshandlas, lekas med och är extremt lättskruvade.
När du känner att du behärskar ett bredställ, börjar bli lite varm i kläderna och lär dej att kontrollera bilen på ett tillfredsställande sätt så kan du börja fundera på något kraftigare.
Går du fort fram och skaffar något med lite mera ös i direkt så finns risken att du bara gör fel en gång. Du har prövotid på körkortet och så kan det gå riktigt på röven med lite otur om du hamnar i en situation som du inte klarar av. Har själv jobbat som bärgare och sett många skräckexempel på detta.
Tåliga och roliga, bra väghållning, rappa och billiga att äga, största svagheten är mig veterligen rostangrepp. (blev fan sugen själv på en GT då jag haft flertalet krångelfria Primeror)
CLK är vanligast med automatlåda. Jag gillar aut, bekvämt och smidigt, menf örstår att med nytt körkort vill man sitta och röra om i växellådsoljan ibland
En subba som föreslagits innan? 14900kr, blir då en del pengar över till stereo och annat plock.
CLK är vanligast med automatlåda. Jag gillar aut, bekvämt och smidigt, menf örstår att med nytt körkort vill man sitta och röra om i växellådsoljan ibland
En subba som föreslagits innan? 14900kr, blir då en del pengar över till stereo och annat plock.
Jag vet att jag är lite löjlig när jag säger att den inte är så snygg... Men är ändå 18..
En bil som min far tycker jag skall köpa är en golf vr6, jag har blivit lite mer attraherad till den tycker den är ganska snygg och har hästar och väger ju inte så mycket Och har hittat en för 16. så då kan man ju leka av sig också med den antar jag.
Jag vet att jag är lite löjlig när jag säger att den inte är så snygg... Men är ändå 18..
En bil som min far tycker jag skall köpa är en golf vr6, jag har blivit lite mer attraherad till den tycker den är ganska snygg och har hästar och väger ju inte så mycket Och har hittat en för 16. så då kan man ju leka av sig också med den antar jag.
Problemet är att fler än du sannolikt av lekt av sig med den vilket garanterat sätter sina spår efter år och mil. Fast hittar du ett exemplar i hyggligt skick har du en kvick och sympatisk bil
Sing loud and clear until the game is done, sing Chelsea everyone
köp nått billigt som är hyffsat pigg tycker jag, lek av dig lite och få en egen uppfattning av vad du verkligen vill ha sen. köp inte nått som är färdigt för skroten bara för att den har lite hästar, inte värt att lägga så mke pengar på reparation på nått du ska ha bara ett par månader. skaffa dig istället nått som du kan leka av dig tills du vet senare vad exakt du ska ha;)
"inte så snygg" det var diplomatiskt utryckt, jag skulle snarare vilja kalla den för skitful och charmlös (men ack så bra bilar)
Då tycker jag att du ska följa din känsla och köpa en sådan, ingen idé att köpa en bil för att någon annan på forumet tycker så, medans att din far tycker så är å andra sidan bara positivt (då finns det ofta enklare lite hjälp att få om ngt strular med släden) när du plågat den lite.
Lycka till nu och ta det piano på vägarna, även om du är nyutexeminerad och klok nog att förstå risker och dina begränsningar så finns det tråkigt nog en uppsjö idioter på vägarna som är totalt bombade och inte borde ha rätten att köra något snabbare än en bobbycar.
"inte så snygg" det var diplomatiskt utryckt, jag skulle snarare vilja kalla den för skitful och charmlös (men ack så bra bilar)
Då tycker jag att du ska följa din känsla och köpa en sådan, ingen idé att köpa en bil för att någon annan på forumet tycker så, medans att din far tycker så är å andra sidan bara positivt (då finns det ofta enklare lite hjälp att få om ngt strular med släden) när du plågat den lite.
Lycka till nu och ta det piano på vägarna, även om du är nyutexeminerad och klok nog att förstå risker och dina begränsningar så finns det tråkigt nog en uppsjö idioter på vägarna som är totalt bombade och inte borde ha rätten att köra något snabbare än en bobbycar.
Haha ja det kanske var ett finare sätt att uttrycka sig på ;P Åkte nyss med en kollega som hade en ganska fin primera lustigt nog.. Men ja den tilltalar mig inte något jätte mycket..
Nej så är det ju, jag söker ju så mycket tips och information så att jag kan göra en egen bedöming Och det har jag fått i bra omfång
gillar du vr6an tycker jag du ska köpa dig en sån ! enligt mig väldigt mysiga maskiner med ett underbart motorljud
du lär dock ha problem med att hitta ett fint ex, kamkedjan ska vara bytt vid ca 15 000 mil, är den inte det så byter du själv direkt så slipper du tråkigheter. Att byta detta kostar ca 3-4000 på en jävla massa jobb ! eller så finns det svartmeckare som byter för ca 10 000 inklusive delar.
vill du ha mer info om vr6an så regga dig på vr6.nu mycket trevligt forum med mycket vettigt att läsa