3572
Sök

Era teorier angående "Onsdagsträffar" varför just på Onsdagar?

JFfoto
19 juni 2013
Trådstartare
Märkt av att många orter, ink. här, har träffar varje vecka på just Onsdagar, varför just då? smile

1 101 Inlägg
19 juni 2013
Mitten av arbetsveckan? "lill lördag" osv misstänker jag smile

Det omöjliga tar bara lite längre tid att utföra...
www.nogs.se
200a Projektet

JFfoto
19 juni 2013
Trådstartare
Woojen skrev:
Mitten av arbetsveckan? "lill lördag" osv misstänker jag smile

Mja, men helger är väl ändå det ultimata, men kanske slipper fyllan och så på Onsdagar iofs, roligt
att höra era tankar bara :p För just blivit en trend med att ha "Onsdagsträffen", inget jag nyligen upptäckt men, varit så sen jag börja med bilar tror jag :p

1 101 Inlägg
19 juni 2013
Men helgar är mkt annat då lockar nog inte en parkringsträff only så mkt folk därav mitt på veckan tongue

Det omöjliga tar bara lite längre tid att utföra...
www.nogs.se
200a Projektet

371 Inlägg
18 december 2013
här i byn har vi fika träffar om sommaren på måndagseftermidagar smile

Saabifierad
2 031 Inlägg
18 december 2013
Har mycket att göra att det är mitt i veckan: tristess blandas med skoj plus att folk i regel inte är uppbokade eller ska ut och dricka alkohol på samma sätt som under helger. Sedan finns väl också en annan "ork" = det är inte ibörjan av veckan eller slutet.

Miljöpartistisk riksdagspolitiker: På vägen hit denna dag såg jag något sorgligt, jag såg en pingvin som bara låg ner vid sidan av cykelvägen, och jag förstod nästan direkt varför: bensinpriset är ju enbart på 14 kronor.......... Skulle det ligga på 50 kronor idag skulle pingvinen vara uppe och göra det pingviner gör..... Tänk på det kära församling....Tänk på det!

939 Inlägg
19 december 2013
Brostugan=

Sök