På min 855a -96 så går larmet VARENDA gång man kopplar på + polen. Detta har aldrig hänt förut, började igår. Jag har ingen "dosa" så att jag kan stänga av larmet när det tjuter.
det är inte samma tuta till larmet och dom som låter när du trycker på ratten den till larmet siter på torpedväggen medans dom (2st) som låter när du trycker på ratten sitter framme i fronten bakom grillen
kanske inte så bra att skriva det här men om du rycker säkringen till c-låset så går inte larmet då dom går på samma säkring.
Mvh Christian
kör du före så väntar jag där framme.
det är inte samma tuta till larmet och dom som låter när du trycker på ratten den till larmet siter på torpedväggen medans dom (2st) som låter när du trycker på ratten sitter framme i fronten bakom grillen
kanske inte så bra att skriva det här men om du rycker säkringen till c-låset så går inte larmet då dom går på samma säkring.
Ska testas nu tack! Endast en tillfällig lösning men grymt!
kanske inte så bra att skriva det här men om du rycker kabeln till "piiiiiiiiiiiippp.