När vi ändå är inne på ämnet, var köpte du fjädrarna och gängan?
Köpte en komplett coiloversats via DDESIGN Satsen är egentligen avsedd för S4/S6 2,2T, så fjädrarna blev för mjuk till V8, fjädrarna som sitter fram nu är förstärkta bakfjädrar till en VW transporter T5
ja okej, och gängan var färdig för att hålla fast dämparna och allt med orginal fjäderben, borde gå att bara köpa just dem delarna mina fjädrar är bra och dämparna helt super, så skulle bara vilja ha tag på dessa, annars får jag väl tillverka ett par själv
ja okej, och gängan var färdig för att hålla fast dämparna och allt med orginal fjäderben, borde gå att bara köpa just dem delarna mina fjädrar är bra och dämparna helt super, så skulle bara vilja ha tag på dessa, annars får jag väl tillverka ett par själv
Yes, bara att ersätta original stötdämparmuttern med gängan Går nog fint att montera gängan och även behålla nedre tallriken
Härligt! Inte långt kvar innan du kan ut å åka med?
Jajemen! Nja.. listan är ändå rätt lång innan jag kan börja köra..
* Tillverka fästen till oljekylare * Tillverka gaswire * Blästra / måla / renovera bromsok fram * Stag till expansionskärl * Dra färdigt styrservo slangarna samt montera behållare ( Högtrycksslangen är dock färdig å monterad ) * Fylla samtliga oljor å vätskor * Hålborra torpedvägg samt dra motorhärva genom med genomföriing * Dra ut härva till belysning, tuta mm.. * Montera spolarvätskebehållare i skuffen * Framhjulsinställning * Fullständig fastsättning av framskärmar
är ju som du säger, svarta ok är ju mer sneaky men om du har snygga broms ok, tex brembo så tycker jag det är snyggt med röda, men det är ju som sagt om du vill ha den så sneaky som möjligt så äre ju svarta som gäller
är ju som du säger, svarta ok är ju mer sneaky men om du har snygga broms ok, tex brembo så tycker jag det är snyggt med röda, men det är ju som sagt om du vill ha den så sneaky som möjligt så äre ju svarta som gäller
Jaa.. är ju svårt detta, man vill ju kanske ha något som sticker ut som ger en hint om att det är något extra
Jaa.. är ju svårt detta, man vill ju kanske ha något som sticker ut som ger en hint om att det är något extra
Jag föredrar silver på mina bromsok. Ser fräscht och stilrent ut. Med femekrade fälgar på bilen syns bromsarna bra ändå.
Bra jobb du gör med bilen för övrigt. Blir snyggt och det syns att det är genomarbetat.
Jag föredrar silver på mina bromsok. Ser fräscht och stilrent ut. Med femekrade fälgar på bilen syns bromsarna bra ändå.
Bra jobb du gör med bilen för övrigt. Blir snyggt och det syns att det är genomarbetat.
Själv föredrar jag guldmålade bromsok, silver ser för tråkigt/original ut
Rött funkar inte riktigt på en guldfärgad bil tyck ja. Jag skulle kört svart, men eftersom du vill dra lite uppmärksamhet kanske nån typ av logga vore passande?
Jag skulle köra på svarta ok med någon passande logga/dekal på. Varför inte något i stil med "modellbeteckningen" som du tänkt på bilen tidigare? Typ 740Q eller liknande, i silver...