Juste med metallrör, jag som pysslar med nyutveckling av fordon, har bara sett plastslangar. Någon av de gamla rävarna har berättat att i början av hans karriär var det metallrör för hela slanten.
-m skrev: Juste med metallrör, jag som pysslar med nyutveckling av fordon, har bara sett plastslangar. Någon av de gamla rävarna har berättat att i början av hans karriär var det metallrör för hela slanten.
Fast bromsrör är väl ändå fortfarande av någon form av metall även på nya bilar?
-m skrev: Juste med metallrör, jag som pysslar med nyutveckling av fordon, har bara sett plastslangar. Någon av de gamla rävarna har berättat att i början av hans karriär var det metallrör för hela slanten.
Fast bromsrör är väl ändå fortfarande av någon form av metall även på nya bilar?
Tunga Fordon har plaströr och tryckluft. Förr var det metallrör även här.
-m skrev: Juste med metallrör, jag som pysslar med nyutveckling av fordon, har bara sett plastslangar. Någon av de gamla rävarna har berättat att i början av hans karriär var det metallrör för hela slanten.
Fast bromsrör är väl ändå fortfarande av någon form av metall även på nya bilar?
Tunga Fordon har plaströr och tryckluft. Förr var det metallrör även här.
-m skrev: Juste med metallrör, jag som pysslar med nyutveckling av fordon, har bara sett plastslangar. Någon av de gamla rävarna har berättat att i början av hans karriär var det metallrör för hela slanten.
Fast bromsrör är väl ändå fortfarande av någon form av metall även på nya bilar?
Tunga Fordon har plaströr och tryckluft. Förr var det metallrör även här.
Jo, det vet jag... Tänkte mer på personbilar jag Nu ska vi inte kladda ner tråden med bromsrörsmaterials vara eller icke vara.
fish skrev: Fast bromsrör är väl ändå fortfarande av någon form av metall även på nya bilar?
Tunga Fordon har plaströr och tryckluft. Förr var det metallrör även här.
Jo, det vet jag... Tänkte mer på personbilar jag Nu ska vi inte kladda ner tråden med bromsrörsmaterials vara eller icke vara.
Bromsrör är stål från fabrik för det är billigare än koppar som det ofta byts ut till för att slippa att det rostar sönder iaf på de bilar jag har varit på o skruvat på.
JohnWayne skrev: Ett konstverk på hjul. Men måste fråga nu när jag ser din bränsle-ledning. Hur får du den så spikrak?
Kromat kopparrör i 2m längder inhandlade på K-Rauta. Raka och fina
Jasså det finns på K-rauta. Visste jag inte. Mina ser ut som kringlande ormar i jämförelse med dina Men det borde finnas nån maskin som man kan köra de som kommer på rulle raka
JohnWayne skrev: Ett konstverk på hjul. Men måste fråga nu när jag ser din bränsle-ledning. Hur får du den så spikrak?
Kromat kopparrör i 2m längder inhandlade på K-Rauta. Raka och fina
Jasså det finns på K-rauta. Visste jag inte. Mina ser ut som kringlande ormar i jämförelse med dina Men det borde finnas nån maskin som man kan köra de som kommer på rulle raka
JohnWayne skrev: Ett konstverk på hjul. Men måste fråga nu när jag ser din bränsle-ledning. Hur får du den så spikrak?
Kromat kopparrör i 2m längder inhandlade på K-Rauta. Raka och fina
Är det vanliga kromade halvhårda vattenrör i dim. 12mm du menar?
/Benny
Jag har en paroll--Long live rock'n'roll!!!
Jag säger som Rännhola Rockers:
Ni som kör européer, Ta era kärror med er och ställ dom där dom hör hemma, i cykelstället!!! Min youtubekanal!
turbo57 skrev: Har du räknat med att sätta in en jetmotor med den dimensionen, skojar bara blir jäkligt snyggt, klämringskopplingar i skarvarna förmodar jag ?
Blir nog slang i skarvarna så slipper man spänningar.
turbo57 skrev: Har du räknat med att sätta in en jetmotor med den dimensionen, skojar bara blir jäkligt snyggt, klämringskopplingar i skarvarna förmodar jag ?
Blir nog slang i skarvarna så slipper man spänningar.
Det är nog klokt. Med rostfria slangklämmor då?
/Benny
Jag har en paroll--Long live rock'n'roll!!!
Jag säger som Rännhola Rockers:
Ni som kör européer, Ta era kärror med er och ställ dom där dom hör hemma, i cykelstället!!! Min youtubekanal!