Nu är det väldigt mycket spänning vad det blir för kulör på underverket, men det är egentligen tillräckligt vackert bara med epoxin och hur fasen skulle du kunna göra det bättre än du htitills gjort
Läst igenom hela tråden på några dagar nu. Är så sjukt impad av ditt arbete och intresse för detta. Hotrods är inte min grej men de här är nog det coolaste bygget jag sett, så satans grym byggare, Du gör sånt som man själv bara kan drömma om.
Men tycker som andra att du skulle klarlackat bara så man får se allt hantverk och tid som du lagt ner på det. Men smaken är som baken, delad
Fortsätt med uppdateringarna för detta måste följas
Scania v8 - din dröm, min verklighet.
Mvh Jonathan
Läst igenom hela tråden på några dagar nu. Är så sjukt impad av ditt arbete och intresse för detta. Hotrods är inte min grej men de här är nog det coolaste bygget jag sett, så satans grym byggare, Du gör sånt som man själv bara kan drömma om.
Men tycker som andra att du skulle klarlackat bara så man får se allt hantverk och tid som du lagt ner på det. Men smaken är som baken, delad
Fortsätt med uppdateringarna för detta måste följas
Kul att du gillar det
Hoppas ju att jag skall lyckas få några andra knäppgökar att börja bygga
Hade en plan att fila munstycket i en fin radie och lägga igen alla skarvar men det blev bara klädd så fick bli att smeta med fingrarna men nu är det tätt. Kunde läcka efter 45 min eftersom jag har vattenfärg men tänkte det får torka ifall man måste slipa någon av skarvarna.
Så medan skarvarna torkar plockade jag på resten av prylarna till motorn så man får lyfta i den med.