Varför fyller du med klet ? (Glasfiber spackel?!) Plasta redigt om det ska hålla ! Tror det där lär spricka sen
Jag håller med här.
Jag hade nog gjort som följer, Tejpat bakluckan. Slipat ner gelcoaten på vingen ordentligt. Monterat vingen där den e tänkt att sitta. Rengöra ytorna och plasta med glasfiberväv och polyester.
När detta torkat har du en bra grund, bara att slipa till alla kanter och ta bort överskott, sen kan du ju göra sista finliret med glasfiberspackel, för så som du bygger nu så kommer det spricka.
Jaha gubbar då börjar det snart igen håller för tillfället på att förbereda inför besiktning och så fort det är klart så blir det full rulle igen
idag rev jag ner ena bromsen för att smörja upp lite där man jävlar va kolven satt.. så jag fick pumpa ur den ur oket och då visade det sig att det va MYCKET vatten i bromsvätskan så det ska jag byta
planer och förhoppningar på denna vintern Riktplana och matchporta toppen nytt grenrör nytt avgas nytt kylsystem ny koppling lite uppdaterad look under huven
förhoppningsvis: nya bromsar fram ny huvudenhet någon liten högtalare i dörrarna
det va väll det mesta kanske finns något mer litet med ^^