Audi 80 Coupé V6 2,8 E (Projekt) renovering,styling mm!!!
INFÖR 2018 -BBS-Speedline fälgar som skall renoveras -Competition läpp fram -RS2 Grill -Byta förångaren till AC -Motor service + service av växellådan -Ny svart golvmatta och bagage inredning - Bygga coliovers bak
Bakaxeln klar målad, även lagat all ytrost och erjningar på dörrarna:)
NU TILL DET TRÅKIGA.. Det vänsat huvlåset går ej att få upp så jag kan inte få upp motorhjuven://.. om ni har tips på hur jag kan lösa det så får ni mer än gärna skriva:)
Försöket spänna till vajerna som styr huv låset med det hjälpte inte....
Nu är nästan hela underredet målat med body och all rost är lagad Nu ska jag bara kapa bort det dåliga underlysena och svetsa det på Onsdag så är 99.9% rostfri Nu är den Äntligen nere från pallbockarna. Var tvungen höra sjunget från 6an igår så fick bli några turer i garaget. Tur man har stor lokal att vara i Sen efter jag svetsat ska bilen till lack inom kort:) är svin sugen på att få monter ihop den igen:)
MÅSTA även sänka den mer bak, ser ju ut som en horrrod.... Ska sänka bara bak då för det är sänkt lagom mycket fram:_) Så om några vet vart man kan köpa fjädrar som sänker 30-40 mm billigt så får ni gärna tipsa. Tack på förhand:)