Jag är de bägge byggarnas kusin. Ledsen att det vart dåligt med uppdateringar på sistonde, men trådskaparen har gått och skaffat damsällskap och verkar ha fått hela hövvet förvredet utå fetta.
De som har blivit gjort nu på sistonde av min kusin och bror är bland annat, vattenrör och oljerör till turbo, tryckrör, vattenslangar, tändspolar, även lindat in elkablar/härva med eltejp osv
Jag är de bägge byggarnas kusin. Ledsen att det vart dåligt med uppdateringar på sistonde, men trådskaparen har gått och skaffat damsällskap och verkar ha fått hela hövvet förvredet utå fetta.
En directfire box som låter en köra med separata spolar. Finns även sneck box men den kostar dubbelt så mycket! Killen som gör våran box heter jörgen, därför heter den jg
En directfire box som låter en köra med separata spolar. Finns även sneck box men den kostar dubbelt så mycket! Killen som gör våran box heter jörgen, därför heter den jg
En snabb update utan bilder just nu, T5AN STARTAR! Det som är kvar att göra, bygga downpipe, blästra och lacka v6 krängningstag,Lufta kopplingen,och även köpa främre delen av kardan