Jahap.. Inga fälgar idag heller. Ringde till Styling4u:s leverantör och fick veta där att fälgarna är skickade, men inte det datumet som Styling4u nämnt. Den kille jag prata med trodde fälgarna skulle komma måndag eller tisdag nästa vecka. Jag sa att jag har haft ett jäkla strul med Styling4u, och han sa "Ja det är lite så dom jobbar där". Kul att någon är ärlig iaf. Men har mailat tillbaka till Styling4u nu och bett om ett kollinr som hans leverantör tydligen skickat till honom, så det är väl bara att vänta och se ytterliga några dagar

Fick bekräftat att mina 10st stickers från staterna väntar på att skickas iaf, så dom kommer väl också nästa vecka skulle jag tro.
Pratade även nyss med Hova.com i tele om mina lysen. Grillen, skärmblinkers och blinkers i stöt kommer att skickas idag, så jag bör ha det paketet på måndag.
Bakljusen hade dom hemma, men väntade på en leverans från deras leverantör på strålkastarna som borde komma in nästa vecka. Så dom skickas nästa vecka och bör ha det i slutet av den veckan, om inte annat veckan därpå.
Händer något iaf.
Nu medans jag skriver fick jag mail från Styling4u också, mitt efterlängtade kollinr

"Scheduled Delivery:
Monday, 02/17/2014, By End of Day"
Skönt att ännu en gång ha ett fastställt datum, nu lite trovärdigare