Happ, då har dom varit på bilen igen!
Nu har jag ju inget i bilen som kan stjälas men ändå. Oså vet jag inte om dom varit inne i bilen, och/eller försökt att sno den igen. Dock har dom inte lyckats eftersom jag nu har en "startspärr". Men känns jävligt otryggt att ha bilen stå där den står om dagar och nätterna. Hur ska det bli i sommar om jag bor kvar då?
Känns som jag måste hoppa över stereobygget så länge jag inte har något garage.. Det får tiden utvisa dock..
![https://www1.garaget.org/gallery/images/11/10198/10198-32c101b49f47f5701ed24236ad7f18a1.jpg]()
Fick veta när jag ringde till försäkringsbolaget idag, att min självrisk ligger på 2500kr. Vilket ni kanske förstår inte kostar att fixa dörren. Så det känns just nu som att man betalar en försäkring för ingenting. Känns surt som fan. Får nog åka med en ful dörr till i vår, så får jag fixa en dörr då och lacka om, eller nå...
Ev så kanske jag får in lite pengar i veckan. Samtidigt då så tror jag att alla lysen runt om från Hova kommer att beställas. INGET kommer monteras förens i vår. Men skönt att ha allt hemma, så känns det som att tiden går fortare, och man har något att dagdrömma om och då blir dagarna roligare

Även fälgar kanske beställs..
Lovar dock inget. Men återkommer om det
Mvh