LångtidsProjekt Låg. Påbörjade detta projekt 2007, men saker kom i vägen ett par år.....Planen är fortfarande samma som då, luftfjädring, vitmotor (nu 960 3.0), V40 panel... Resten får komma som det kommer.
Kul att se att det händer lite! Blir ju bara bättre och bättre! Jag tycker du ska ge bakluckan en chans ! Man vet ju aldrig, När det är klart så kanske det funkar eller så gör det inte det kan vara värt ett försök!
Jag hänger inte med hur du tänkte göra här. Tittade på bilden som illustratören gjort och jag trodde du tänkte liksom förlänga bakluckan rakt bakåt på hela bredden och liksom bilda en spoiler/keps eller vad man liknar det med. Alltså dra ut luckan nästan i befintlig form men som sagt så det bildar en typ gangsterkeps bakåt :-) svårt att beskriva...
Senast redigerat av eastmotorsport (15 december 2013)
Tack till alla som följer och tittar i våra projekttrådar .
Jag hänger inte med hur du tänkte göra här. Tittade på bilden som illustratören gjort och jag trodde du tänkte liksom förlänga bakluckan rakt bakåt på hela bredden och liksom bilda en spoiler/keps eller vad man liknar det med. Alltså dra ut luckan nästan i befintlig form men som sagt så det bildar en typ gangsterkeps bakåt :-) svårt att beskriva...
Ska fortsätta en stund till idag och ge det en chans till, får se hur det ser ut sen, tar några foton efter dagens äventyr, så får ni se hur det artar sig...Den ska dras ut längre, ja. Men inte lika långt och likadant som illustrationen, gillar inte riktigt hans lösning på kanterna ut på skärmarna. Ja vi får se hur det blir...
Ska fortsätta en stund till idag och ge det en chans till, får se hur det ser ut sen, tar några foton efter dagens äventyr, så får ni se hur det artar sig...Den ska dras ut längre, ja. Men inte lika långt och likadant som illustrationen, gillar inte riktigt hans lösning på kanterna ut på skärmarna. Ja vi får se hur det blir...
Läckert, men rätt besvärligt, skulle vara om man redan på kanterna intill bakljusen började flytta ut den smala kanten för att få en snygg övergång tilll luckan.
Tack till alla som följer och tittar i våra projekttrådar .