3720
Sök

Stickers4u.se

829 Inlägg
22 oktober 2013
Trådstartare
Har daltats med dom ett bra tag nu,och vill kolla om fler haft problem med dom.

Var som så att jag lyckades bli nr 100 att gilla deras sida,och skulle således få något för det vilket var skoj.

Historien är som så här (det står Du lite varstans,det är för att det skrevs direkt till dom):

17/7 : Jag var nr 100 att gilla sidan.
6/8 : Jag hade valt storlek och dekal. Fick bekräftelse på det.
10/8 : Du kommer hem från Turkiet,återkommer under dagen.
13/8 : Jag frågar hur det går.
14/8 : "Hemma på fredag,påminn mig då"
16/8 : Påminner dig.
16/8 : Får Pm från Magnus Lundberg : Fredag idag,tillverkad IDAG.
Svarar att jag inte kan komma till sala,men den ska tas med till Västeråsträffen.
23/8 : Påminner dig så den inte glöms tas med till träffen.
25/8 : Pmar och frågar var du var någonstans under träffen,och du säger du var på akuten med din flickvän.
Får även svar att Daniel,din kollega, ska fixa allt.
29/8 : Frågar om dekalen är skickad. Får ett vad jag tycker spydigt svar "Nej". Enbart Nej.
30/8 : Du är i Turkiet,andra som beställer får mail om att ingen kan fixa ordrarna,och ni ska bjuda på smått och gott om jag är tålmodig,vilket jag själv anser jag varit.
12/9 : Pmar igen att jag tycker jag varit tålmodig nu.
Får ett halvtaskigt svar: "Det var no regret du skulle ha? Vit?
Gör den nu"
Funny fact.. Den har ju redan varit tillverkad?
15/10 : Fortfarande ingen dekal och ingen update whatsoever...

15/10 skickade jag texten ovan och inväntade svar. Meddelandet blev läst ca 25-30minuter efter jag skickat det,men jag fick inget svar. However så kom det en bild på deras facebook ang en Honda som blivit folierad,så jag känner en riktig ignorans från deras sida.

Idag 22/10 la jag en kommentar på deras facebook och frågade om fler haft trubbel med lång leverans,och den kommentaren blev borttagen..

Jag räknar inte längre med att få någon dekal då detta blivit ytterst oseriöst. Dekalen struntar jag i numera,men just sättet att hantera detta är vad jag vill få fram.

Dock är frågan, Är det någon mer som råkat ut för bortförklaringar eller lång leveranstid pga något som "hänt"?

Jag kan inte säga att jag rekommenderar denna sidan alls,och vet en till som varit med om konstigheter från dessa. Låter han själv framträda om han vill.
Senast redigerat av Scoore (22 oktober 2013)

Forummoderator
10 576 Inlägg
22 oktober 2013
Ta detta i din blogg. Som vanligt låser jag denna typ av tråd då det är upp till dig att exempelvis ringa företaget för en lösning.

-=[Performance by Torpis]=-
Elbil på riktigt - mina minnesanteckningar
-=Lite roligt att de som absolut inte har tid att pausa för att ladda sin elbil har tid att vara online på Garaget 24/7=-

Sök