hej! har köpt mej en gammal bmw e30 320 som jag ska bygga om till en m3 replica. såklart ska jag hänga i en annan motor. har köpt mej en m30b35 från en e34. har lite delar å få tag på innan jag kan montera den: en kylare från en... Visa mer
Har börjat montera ihop bakvagnen och provmontera bromsarna och bromssköldar lär tillverka adaptrar för mr e36 oken bak och eventuellt spacerplatta för skivan.
E36 m3 3,2 spindlar fjäderben och bärarmar är inhandlat dock lär fästena för bromsoken göras om då 750 oken har kortare mellan hålen
Idag fick jag äntligen beställningen från schmiedmann med bromsskivor hjullager bromsledningar bussning till diffen topplagringarna till stötdämparna runt om huvlås och lite annat. Dock fick jag bara tre bromsskivor annars skulle ja få vänta ännu längre. Sakerna beställdes 17 december så är inte helt nöjd med leveranstiden..................
Har fått tag på lite delar igen ett par bilstein dämpare från e36 3,2 alpina och en 188 lamelldiff 3:73 Söker fortfarande efter krängningshämmare fram, bak och drivaxlar från 318is 325 eller m3 även e36 m3 3,2 bromsok. hör gärna av er om ni har nått liggandes mina brembo ok till BMW 750 e38 är till salu då de inte funkar bra ihop med fälgarna