so far so good, formarna blev bra med några skavanker som snabbt slipades till. nu ska det vaxas i formarna, målas på med coat och sist glasfibret, sen hoppas jag på det bästa. Taket
jävligt nice projekt hoppas det går bra för dig sj väntar man på bättre väder har ingen lust att ligga ute i carporten i regnet sommaren blir meksommar.
är mycket inponerad av ditt bygge har följt det sen du börgarade bygget. men har inte sakt nått för än nu. hoppas man ser dig på någon bilutstälning så man får se den på när holl.
mmm, fattar bara inte hur du kan orka med allt! hur som helst så tycker jag att du gör ett sån förbannat fint jobb, men bara en sak jag inte kan begripa mig på o det e att du gjuter av taket på bilen va ska du med den till??? ska du kapa taket o lägga igen den som du har gjutit eller, för det e bara det jag inte hänger med på!!! =/
mmm, fattar bara inte hur du kan orka med allt! hur som helst så tycker jag att du gör ett sån förbannat fint jobb, men bara en sak jag inte kan begripa mig på o det e att du gjuter av taket på bilen va ska du med den till??? ska du kapa taket o lägga igen den som du har gjutit eller, för det e bara det jag inte hänger med på!!! =/
Som du säkert ser så är det oftast en tidsmellan rum mellan hans uppdateringar så tror inte ha glider på en räkmacka direkt:P Men ska man ha det perfekt så ska det la ta lite tid med
Magnus Betnér - "Det är blattar eller hur? Det ska lysa blått under bilen, skit i fall det går och öppna dörr jävlarna"
självklart tar det här tid, det tar i vanligtvis ett par månader när man gör ett seriöst arbete o det e det han gör han bygger eget o det ser bra ut, men det e det med taket om du läser min förra gåeende inlägg, att gjuta taket får mig o undra en del!!!
jaså så taket ska bort den med, del låter rätt bra faktiskt, det e så spänande o följa denna bygge e jäkligt nyfiken på hur det kommer o se ut när den e klar.
du har planerat att bygga hela karossen i glasfiber? ser riktigt najs ut redan nu.. väntar bara tills å få se den helt klar med lack å allt=) kommer nog bli skit fin när du e klar;).. lycka till=)
jag vet att jag har minsta motorn, detta beror på att jag var helt ointresserad av motorer när jag köpte bilen, och jag köpte den för att den är så fantastiskt skön att köra!
Outlaw: kul att du tittat in här, din bil är feet om något, ett riktigt showmonster! min motor får nog tyvärr vara som den är för tillfället, det är ju en stereobil jag bygger i första hand
Kirre: jasså du gillar inte vingen.. gick ut i garaget och kollade från alla vinklar och håll, för att konstatera att jag gillar den stenhårt..men inget är säkert, jag kanske inte gillar den lika mycket när lacken är på?