Tjabba, är mest i brorsans garage och hjälper han med bilen då det är strax elmia och utställning så kom och kika i B-hallen där står vi hela helgen eller ja "brors" bil står där
Kände mig tvungen att göra nått med min bil i helgen ändå.. tonade både rutorna fram och lycktorna, kopplade även in lite ljud men det är inte så intressant att få på bild kanske 45% runtom nu
Är lite avis på att du fått ihop din + fått ner den på backen med nya fälgarna. Och mitt står stilla för tillfället Ser grymt ut iaf
Förstår de, bara att sätta igång? Eller är det nått som gör att det blir tvärnit?
Mja. Pappa gick bort förra helgen. Så det är väl en orsak. Sen håller jag ju på ute hela tiden, så vädret måste vara bra för att man ska få något vettigt gjort. Men nu är det rull iaf
Är lite avis på att du fått ihop din + fått ner den på backen med nya fälgarna. Och mitt står stilla för tillfället Ser grymt ut iaf
Förstår de, bara att sätta igång? Eller är det nått som gör att det blir tvärnit?
Mja. Pappa gick bort förra helgen. Så det är väl en orsak. Sen håller jag ju på ute hela tiden, så vädret måste vara bra för att man ska få något vettigt gjort. Men nu är det rull iaf
ja jag läste de riktgt surt, beklagar verkligen. ah lite så har det vart nu med för min del då brorsans bil står i hans garage annars har jag ju varit där och hållt på
Tjenare har inte hänt så mycket då jag bara använt bilen och glidit osv, rasade lådan i lördags påväg hem från salaträffen så lite sådär lagom nöjd vart man.... men inhandlat en ny plus drivaxlar för en tusing så det var de värt
har hjälpt en kompis att foliera hans pedlarbil, med biltemas skitfolie hahaha värsta skiten jag använt
Blir hyffsat coolt men vilket skit till folie
Som plåster på såren så köpte jag mig en billig s4 bakstöt till bilen.... äntligen!!!
även nya lådan ligger i garaget och väntar på att bytt nu i veckan