Amazon -68 Uppfräschning av kaross, motor och motorrum.
Tanken med detta projektet var att fräscha upp min Amazon -68. Tråkig lack på framskärmarna och fronten. Detta var hösten 2012. När väl projektet drog igång insåg jag att motorrummet också såg riktigt trist ut o nu var det ju... Visa mer
Tack för svaren. jag med funderingar på beställa en del saker där för vill ha tag i dörrsidor till min ljusa inredning och har inte hittat begagnat någon stans. Ja den väldigt bra skick för de man gav för den men den har ju ståt i varme garage de senaste 20 åren. Men har fått extremt bra insperation av kolla på din tråd och hoppas man kanske träffar dig på en amazon träff i sommar i sverige.
Tack för svaren. jag med funderingar på beställa en del saker där för vill ha tag i dörrsidor till min ljusa inredning och har inte hittat begagnat någon stans. Ja den väldigt bra skick för de man gav för den men den har ju ståt i varme garage de senaste 20 åren. Men har fått extremt bra insperation av kolla på din tråd och hoppas man kanske träffar dig på en amazon träff i sommar i sverige.
Ska bli kul att följa ditt projekt också. Japp vi kanske syns i sommar
Nu var det längesen det kom upp nya bilder, är nyfiken på hur det går
Ha ha... Har tyvärr fått ägna lite tid åt "fabiksuppdraget" på fastlandet. Sedan så har vi det andra nöjet på våren också, båten skall göras klar . Men det är bokat besiktning tid till slutet av April på Amazonen så det kommer bilder inom kort