2014,s Motor till 940,inBild: 115 / 115 | Föregående | Nästa passar perfekt bara bakre infästningnen man måste byta annars är det bult-on Alla slitage delar utbytt och uppmålat så nu är det nytt och fräscht. 960 bromsarna är även på plats
Till och med nya bromssköldar, lika bra att göra allt riktigt när man ändå håll på
Grymt skönt att framvagnen är bytt, och allt funkar mycket bättre än förväntat en otrolig skillnad i väghållningen! Får Tacka alla inblandade för hjälpen!
Fullt upp..... Ska hinna fixa bilen innan torsdag när de bär av te Östersund för Sfro besiktning, vilket inte blir lätt när man fan jobba dygnet runt. Sen direkt därifrån hem och hämta husvagn sedan ner te Kramfors på Kramfors motorshow under hela fredagen. sen vidare te Sundsvall på lördagen för Sundsvall street meet. sen är de ba ladda för reg bes nästa vecka... Komma gå åt Helvete
Hänger på här jag! Har du några siffror från när du körde t3/t4 turbon? Håller själv på och bygga FT motor med sån snigel och man är ju lite nyfiken... ^^
Hänger på här jag! Har du några siffror från när du körde t3/t4 turbon? Håller själv på och bygga FT motor med sån snigel och man är ju lite nyfiken... ^^
Tyvärr inge siffror. men har några polare som rullar runt på ca 300 hk med t3/t4
Tyvärr inge siffror. men har några polare som rullar runt på ca 300 hk med t3/t4
Då så är jag ganska nöjd! Har du några filmer osv från förra säsongen?
Nu så är bilen godkänd av SFRO och ska reggas in som ombygdbil på Svenskbilprovning på onsdag. Har precis kört 500 mil med den och allt lirar på utan problem. Bestämde mig igår för att ta tag i grenröret som vart lite skevt när vi vände på flänsen. Revlös det och planade av flänsen, fick plana 2mm för att få det plant men nu är de heltät