Här kan ni följa mitt vinterprojekt och det blir billjud för hela slanten. Kommer köra med kicker rakt igenom och grejerna är KÖPTA på DB-akuten. Alltså inget sponsorbygge utan jag betalar hela kalaset :) Hoppas ni kommer... Visa mer
ser riktigt bra ut! är det jobbigt att dämpa där bak och hur mycket hjälper det? när jag spelar hyfsat hög musik börjar allt skramla där bak, lite tråkigt att lyssna på skrammel när man vill lyssna på musik
ser riktigt bra ut! är det jobbigt att dämpa där bak och hur mycket hjälper det? när jag spelar hyfsat hög musik börjar allt skramla där bak, lite tråkigt att lyssna på skrammel när man vill lyssna på musik
Det är som natt och dag med dämpning. Det gör stor skillnad. Det är inte så jobbigt. Lite pilligt men annars rätt kul å se resultatet växa fram.
okej! får kolla på det när jag har fått pengar då!
Det gör du rätt i men det är inte billigt. Dämpningen av min bil gick totalt på 7500kr men sen har jag inte köpt dom billigaste mattorna också.
tänkte köpa billigare mattor, det måste ju ändå vara bättre än ingenting ska nog inte dämpa hela bilen heller utan dörrar,bagagelucka och bagagegolvet
Beror ju helt och hållet på vad du är ute efter. Detta bygget är ju inget "budget" bygge om man säger så. Har inte snålat in på någonting än så länge. Men helt klart så är ju ett par billiga mattorlite här och där bättre än inget alls.
Gjorde sista dämpningen idag så nu går det på rätt håll igen.
Golvmattan och värmepaketet som nu mera är ett ECC paket hittade in igen. Även datorerna och allt till RTI'n hittade sin plats lite senare. Pluskablen har fått en ny dragning och lågnivåkablarna är på plats. Det händer grejer i Nords garage.