Här kan ni följa mitt vinterprojekt och det blir billjud för hela slanten. Kommer köra med kicker rakt igenom och grejerna är KÖPTA på DB-akuten. Alltså inget sponsorbygge utan jag betalar hela kalaset :) Hoppas ni kommer... Visa mer
Lågnivåkablarna och pluskablen ligger där dom ska. Dator antenförstärkare och läsaren till gbs'en på plats. Nya värmepaketet med ac på plats. Ja det tar sig.
Så då har det åter igen varit en kväll i garaget så lite mer kavlar har blivit dragna.
Så här kommer layouten att bli. Stora steget i mitten med 3st delningsfilter på var dera sidan och batterierna under det. Sen ett steg i vardera hjulhus Blir nog bra som fan.
Har en liten fundering!!! Ni som har byggt om bilar och så innan å ni tycker att ni gjöt något eget å sen är det personer i närheten av dig som helt plötsligt gör exakt lika dant. Ska man då ta det som en komplimang för att dom för det eller ska man bli irriterad över att dom inte kan komma på något eget??? Lite kluven på den punkten.
Har en liten fundering!!! Ni som har byggt om bilar och så innan å ni tycker att ni gjöt något eget å sen är det personer i närheten av dig som helt plötsligt gör exakt lika dant. Ska man då ta det som en komplimang för att dom för det eller ska man bli irriterad över att dom inte kan komma på något eget??? Lite kluven på den punkten.
Jag skulle ta det som en komplimang sen det han gör kanske blir lite bättre och då kan du kanske få tips av honom.
jag menar om den som började elr kom på ideen med att använda t.ex polyester till just billjud, skulle han då bli irreterad på alla andra elr skulle han ta det som en komplimang då det uppenbarligen var en bra ide (var bara ett exempel, sen om det var ett bra elr dåligt ex vet jag ej)
Jag skulle nog ta det som en komplimang men jag hade nog ändå stört mig lite på det haha