6823
Sök

Jagar bilder på min bil och söker vägledning inför Elmia..

Tommie_900
18 december 2013
Trådstartare
hej alla glada, jag är på jakt efter bilder på min bil från olika evenemang tex vallåkra 2013.
så om det är någon som har det så vill jag ta del av dom.

Sen så går jag runt och funderar på Elmia som är i påsk, funderar att ställa ut min bil MEN jag är osäker på om den platsar där.???

ska jag eller ska jag inte anmälla mig dit.?

7 385 Inlägg
18 december 2013
Tommie_900 skrev:
hej alla glada, jag är på jakt efter bilder på min bil från olika evenemang tex vallåkra 2013.
så om det är någon som har det så vill jag ta del av dom.

Sen så går jag runt och funderar på Elmia som är i påsk, funderar att ställa ut min bil MEN jag är osäker på om den platsar där.???

ska jag eller ska jag inte anmälla mig dit.?

om den platsar eller inte är ju väldigt svårt att svara på, bäst svar får du om du mailar bilsport och frågar.

Personligen är det väl inget jag skulle tycka va super intressant att titta på, men det är ju väldigt personligt.
Går ju lite mot trenden med cleana bilar med stance, som dessutom bara ser ut att bli större och större

Tommie_900
18 december 2013
Trådstartare
tackar för din ärlighet,
jag byggde bilen men tröttnade så den stod orörd i fyra år, men i somras tog jag fram och snyggade till den, och min tanke med Elmia är att bilen ska synas, för jag tänker försöka sälja den i vår.

Men det är pga att bilen har "gått ur tiden" som jag tvekar,
men byggets storlek kanske uppskattas av publiken, för det är MYCKET som är gjort.

Cadillac_The_King
18 december 2013
Trådstartare
Skit i elmia är bara samma sak varje år . Sj har man inte gått på elmia på 2 år även att man bor 20 min bort  är inte värt o åka 20 mil dit det tycker jag  brukar vara Ass mycket folk så man inte ser något eller så får man gå på varandra hela tiden mm.

7 385 Inlägg
18 december 2013
Tommie_900 skrev:
tackar för din ärlighet,
jag byggde bilen men tröttnade så den stod orörd i fyra år, men i somras tog jag fram och snyggade till den, och min tanke med Elmia är att bilen ska synas, för jag tänker försöka sälja den i vår.

Men det är pga att bilen har "gått ur tiden" som jag tvekar,
men byggets storlek kanske uppskattas av publiken, för det är MYCKET som är gjort.

tre tips som jag tror ökar dina chanser är 1. ta bort tribalen 2. få ut fälgarna lite 3. släng bort ögonlocken smile

annars tycker jag den är ganska shysst faktiskt, vingen är lite extrem men på något vis ok

1 532 Inlägg
18 december 2013
Sök till Elmia.
Inte för jag sätt den 50tusen ggr men den är faktiskt snygg o väl byggd.
Så prova att sök dit smile

Tommie_900
18 december 2013
Trådstartare
tackar Dirty,

är det någon som vet vad det kostar att ställa där btw?

Tommie_900
18 december 2013
Trådstartare
Cheeva jag ska även fundera på dina tips, det är nog ganska smart att ta bort lite.

Najs
18 december 2013
Trådstartare
När ja var där med sjuan kostade det inget o ställa ut. Fick däremot välja om ja ville ha resan dit o Hem betald eller hotellnätter.. Så det är ju bara bra.. Är ju bara anmäla o se om Du kommer med.. Har anmält forden mest på kul.. Tror ju dock att chansen är extremt liten ivf för mig o komma med forden..

1 546 Inlägg
18 december 2013
Prova att söka, det värsta som kan hända är att du blir nekad. Jag hade iaf stannat till och tittat smile

Offensiv inkompetens är bästa försvar.

Ford fantast
1 610 Inlägg
18 december 2013
fint med lite rediga byggen har börjat tröttna på toklåga bilar med jättebreda fälgar tycker det är roligare att titta på en bil som har en balans mellan extremt showbygge och lagom byggd. plus att den trenden är ute så är det kul att kolla på andra bilar som inte följer trender. våga vara annorlunda.

söök

mitt projekt http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=260519
spacers.se
katt åt lampa lös i magen
en volvo är som aids när man fått den blir man aldrig av med den

Tommie_900
21 december 2013
Trådstartare
Tackar för synpunkterna smile
Jag har anmält mig och bilen nu så det är bara vänta att se och hoppas på att dom vill ha med den smile

Sök