Här kommer ni kunna följa mitt projekt och samarbete med plastit.se. (sponsor för 2014) Bilen är en Bmw 335d. Bilen kommer att dippas med hjälp av plasti dip. Bilen kommer att under nästa år att synas på olika bil träffar runt om... Visa mer
....Kanske, kanske inte. Jodå klart som fan!! det blev bra!! (:
okej, är tveksam till detta ska testa nåra små detaljer, om det inte ser bra ut så som ja vill, då blir det snabba ryck till blästraren. kul å höra att du gillade det
Både ja och nej, KAN bli grymt som fan, men kan även bli baaj, montera ett hjul så lär du merka om det blir bra?
så sant btw hur går det för dig o bimmern?
Det gick bra tills för några timmar sen... såg att det blir minus på kontot efter att alla räkningar osv är betalda -.- Seeeeeegt som fan! Men jag får väl njuta av dina projekt sålänge! ;D
Både ja och nej, KAN bli grymt som fan, men kan även bli baaj, montera ett hjul så lär du merka om det blir bra?
så sant btw hur går det för dig o bimmern?
Det gick bra tills för några timmar sen... såg att det blir minus på kontot efter att alla räkningar osv är betalda -.- Seeeeeegt som fan! Men jag får väl njuta av dina projekt sålänge! ;D
å fan, tråkigt! håller tummarna för dig att allting löser sig så fort som möjligt
Som sagt jag gillar det som fasen hur det blev med svarta ekrar, Är oken svarta också? tänkte mer vit bil, svarta ekrar, vit fälg innerbana, svart ok, vita skivor. (varannan) inte för att det har någon betydelse men jag gillar det skarpt
Som sagt jag gillar det som fasen hur det blev med svarta ekrar, Är oken svarta också? tänkte mer vit bil, svarta ekrar, vit fälg innerbana, svart ok, vita skivor. (varannan) inte för att det har någon betydelse men jag gillar det skarpt
oken och skivorna är vita lika så fälg banan! kan va så att tröttheten börjar spela in i det hela