Borlänge meet 2014

Putte318
4 maj 2014 · 153 Inlägg

Det gjorde du bra Drakus inte alls ditt fel att det blev strul pga avstängning och sen dessa som absolut skulle bryta mot dom små regler som fanns på träff omr FY FAN!!! Inte konstigt att vi som gillar bilar/träffar snart inte har någonstans att vara! :@

Dodge Dart (1963)
Volvo S60 (2002)
AdamDahlstrom Fotograf
4 maj 2014 · 155 Inlägg

Saker blir inte alltid som man tänkt sig, inget man kan göra något åt utan man får helt enkelt lösa problemen och
det gjorde du ju verkligen! Trots att det inte blev mycket fotade som jag tänkt från början så hade jag och mina kompisar en grymt rolig kväll, otroligt mycket folk kom vilket tyder på att det blev lyckat.

Du gjorde det bästa av situationen och löste det mycket bra!smile

Gilla gärna min sida på Facebook: https://www.facebook.com/adamdahlstromphotograpy
OphanWitehall
4 maj 2014 · 1 335 Inlägg

Det va bättre förr! För 5-6 år sedan existerade knappt alkohol och äckliga sunkiga raggarbilar och svenssonbilar på dessa träffar. Ska man få till en entusiast träff idag då är det bara inhägnatområde som gäller och sortering vid grinden. Jag avsluta kvällen vid 21:00 eftersom det redan då började ligga ölburkar och flaskor överallt.

bmw-328i
4 maj 2014 · 66 Inlägg

Lite bilder tac

BMW 325 cab "cabben" (1995)
BMW 318i "Silver pilen" (2001)
BMW Cab "Gumman" (1996)
Djo
4 maj 2014 · 10 157 Inlägg

Det vart inte som du tänkt onej. Men för det ska inte folk trycka ner dig och vara otrevliga.

Att det vart avspärrat vid IKEA parkeringen som om självaste al qaida skulle komma på besök är ju bara trist. Men tyckte det vart riktigt lyckat ändå. Jag hade en trevlig kväll och tyckte den vart lugn ändå. Vist efter träffen är ju folk kvar och då blir det ju lekstuga men det har ju inget med den officiella träffen att göra. Många fina bilar var det iallafall och trevligt folk big_smile

http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=272072
Projekt tråden om pv 444an med luftfjädring förgasar turbo och plåt breddning mm mm kolla in om ni vill :D
Tagg3N Konsult
4 maj 2014 · 1 247 Inlägg

bmw-328i skrev:
Lite bilder tac

Både jag och pulchi har delat med oss. smile

323fSportT "The Stig"
4 maj 2014 · 390 Inlägg

Vi kom ett gäng från Hedemora och glodde en stund..Dock vart vi lite utspridda då det va mycket bilar.Men..men allt gick bra,dock kallt som F*N men värmde oss på MAX med lite burgers smile

Om man kan gasa fullt....har man trimmat för lite...
martinn
4 maj 2014 · 2 624 Inlägg

Dom jag tog! smile

https://www1.garaget.org/gallery/images/75/74230/74230-ad86bd4ce5c6a05909b53444bdc700b1_large.jpg

Borlänge Meet

Volvo S60 2,5T Summum "S60n" (2005)
SubmergedPotato Nullzwei!
4 maj 2014 · 60 Inlägg

Överlag tyckte jag det var en lyckad träff ändå, trots att IKEA blev avstängt.

En bra blandning av bilar, kanske lite för mycket härjande av berusade människor på sina ställen, men dom flesta betedde sig och hade respekt för bilarna.

Hoppas på fler träffar här i Borlänge. Man kanske skulle ha någon sorts vecko -eller månadsträff? Då kanske man skulle kunna vara på Ikano-området, då det blir mer av en spontanhändelse?

Volvo 164 "Pappas" (1973)
Volkswagen EOS "Airlift Performance" (2007)
Siiimon
4 maj 2014 · 150 Inlägg

Jag hade grymt trevligt! Berusade personer och sunkiga pilsnerbilar är svårt att komma ifrån dock.. hmm

Tack för en trevlig träff!

_Johan
4 maj 2014 · 94 Inlägg

bra jobbat jocke.. all heder till dig med tanke på att dom stängde av ikea parkeringen.. en lyckad träff från min sida! big_smile kör flera träffar!

Kamulen
4 maj 2014 · 930 Inlägg

Detta gjorde du bra, synd bara att det finns tappade små snorungar som ska burna på området vid bilarna. Såg även folk som kastade glasflaskor hejvilt. Men droppen var nog när det är folk som sitter och lutar sig mot bilar som inte är deras egna. Det hände med vår bil o han som körde / ägde bilen var inte allt för imponerad.  Men det är ju inget arrangören rår för. Men man tycker ju att folk kan visa respekt mot arrangör och andra besökare men det  är tydligen väldigt svårt för vissa.

V8 och lustgas är för folk som inte kan trimma / köra riktigt!
Saab 9-5 Aero "BSC Performance" (2000)
bmw-328i
4 maj 2014 · 66 Inlägg

en länk till bilder tack eller länk till fc

Luckard
4 maj 2014 · 243 Inlägg

bmw-328i skrev:
en länk till bilder tack eller länk till fc

finns 3st som lagt upp länk på bilder från igår.
är på sidan 5 och 6 smile

Är något fel?...plocka genast isär och kolla varför
Kika gärna in mitt projekt http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=285089
Audi S4 Biturbo "Humlan" (1999)
Darkus
4 maj 2014 ·

http://dalademokraten.se/2014/05/04/fle … id-kupolen och blivit anmäld för brott mot ordningslagen.

Kamulen
4 maj 2014 · 930 Inlägg

Jaha ska dem anmäla ca400 bilägare för att det lixom började med att en stannade på parken för att kolla oljan o sen kom det fler som behövde kolla sin olja? wink

V8 och lustgas är för folk som inte kan trimma / köra riktigt!
Saab 9-5 Aero "BSC Performance" (2000)
323fSportT "The Stig"
4 maj 2014 · 390 Inlägg
Om man kan gasa fullt....har man trimmat för lite...
Fear38
4 maj 2014 · 658 Inlägg

Jocke:  Lugnt jag gillade träffen men tyvärr så jävvla kallt alltså, Brrrrrrr men jag fotade en hel del o kommer lägga upp bilder på min sida i fotoalbumet här på garaget om nån dag så kolla där. Men jag såg inte så mycket av fyllan faktiskt och par bilar ja pilsnerpråmar där. Och en burnis liten bortanför parkeringen så dom gjorde ingen skada kan jag tycka. Så överlag var jag nöjd trots allt! Både jag och min tjej tyckte det var bara så fånigt av polisen att vara där när allt går hyffsat bra ändå då skall dom vara där o förstöra ändå.

_Johan
5 maj 2014 · 94 Inlägg

fixa en stor J-vla karavan och visa att motorsporten är nåt å räkna med! ?????

Fear38
5 maj 2014 · 658 Inlägg

Ja demonstrera lite men med bilar, allt annat går ju att demonstrera så varför inte en flera mils lång bilcaravan  wink  vore nåt de

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang