liten update då väntar fortfarande på min jävla sparklådor som alldrig blir klara
byt lite skärmkanter, tog från bakdelen som blev över
var rätt så upp rostad så de blev lite rost lagning, ska bli k-link upphägning på bakvagen då jag ska ha luft fjädring så jag byggde nya bärarms infästningar i 10mm.
då andra bakdelen var rostfri på några ställen så tar jag bitar från den.
testa lite hur mycke kickup jag måste bygga för jag vill ju att man ska kunna lägga den i baken med luftfjädrigen.
bild på motorn som ska i limon och hx 50 turbon, blocket är borrat nu och ska köpa lite kolvar och sätta ihopp den någon dag framöver
en bonus bild på vallen från förra sommaren
allt för denna gång hoppas mina sparklådor blir klara denna vecka annars får jag bocka skiten själv
Senast redigerat av b18_persson (10 februari 2014)
Haha var längesen jag titta på en dana60 så mindes inte riktigt hur dom såg ut, visste inte att det fanns 8 1/4 axeln på van också.. Man lär sig något nytt varje dag!
Haha var längesen jag titta på en dana60 så mindes inte riktigt hur dom såg ut, visste inte att det fanns 8 1/4 axeln på van också.. Man lär sig något nytt varje dag!
8 1/4 är den valigaste axeln på alla dodge vanar dana 60 sitter nog bara på dom vanar som har 4x4 eller vissa 350 vanar