Nu börjar det bli ordning på bilen Haft motorbyggare Hedlund på besök för sista justering av motorn Nu går den riktigt bra, även körd genom dator så alla värde ligger okej. Redo för en lång fin sommar !
V. I. R. U. S. (Very Immature Racers of the United States)
For Those Infected With RACING Disease, Our Motto: "YOUNG ONCE, IMMATURE FOREVER"
Första medlemmen utanför US.
Börja gnälla direkt över markfrigången.. Sen tyckte han den lät trimmad Enda som jag inte bytt/ renoverat på bilen nu ( tror jag 😃)är främre fjäderben och dom dömde han ut såklart Var tänkt som vintern 2015 projekt att byta... Ena undre fjäderskålen rostangripen 2:a på det . Och en 2:a på CO halten. Rullar dit igen snart och förhoppningsvis med blankt papper med hem
De va värst vad kinkiga de var, Bättre lycka nästa gång
For Those Infected With RACING Disease, Our Motto: "YOUNG ONCE, IMMATURE FOREVER"
På måndag är det dags för besiktning igen 👍 Fjäderskålarna åtgärdade, blev ny plåt där det var dåligt. Tittar på möjligheterna att sätta dit coilovers istället men utbudet är ganska litet till just denna bilen.Men jag har en variant på g.. Blir att greja med det i vinter Just nu står bilen på verkstad för byte av lite bromsdetaljer , slangar m.m Titta noga på bilden så ser man i förgrunden en ny ratt Ett fint exemplar så jag slog till.