Tänkte dela med mig av mitt projekt, den oxfordgröna M3:an =) Har haft den sen sista augusti 2012 och hunnit pilla lite med den, inte så mycket men ändå en del. Ett husköp, flytt, bytt jobb och en sommar med härliga roadtrips tog... Visa mer
Helt underbar bil, ska bli spännande att följa vad du ska göra med den, har själv planer att åka nu till sommaren och hämta hem en till m3a eller alpina från england, väldigt bra priser på just dom bilarna.
Vill också ha sådant garage, ser ut å va stort och bra plats att meka på! Fin bil annars också!
Har önskat mig ett sådant här garage läääääänge, kan jag meddela 😊 4,8 m brett och nära 8 m djupt ska räcka ett tag. Finns även planer på art bygga ihop det med huset, då blir det stort! 😉
Har inte hunnit pilla så mycket med bilen denna vintern, mest organiserat i garaget bara. Dock har jag en del kvar att visa från 2013, många bilder kvar att lägga upp 😎
Helt underbar bil, ska bli spännande att följa vad du ska göra med den, har själv planer att åka nu till sommaren och hämta hem en till m3a eller alpina från england, väldigt bra priser på just dom bilarna.
Tackar hjärtligt! Kul att du gillar den 😊 Bara att spika det i sommar, åk och hämta en! Jag kanske kan hjälpa dig med något isf 😊