6341
Sök

Svårtstarad 740 förpumpen?

600 Inlägg
28 januari 2014
Trådstartare
Min 740 har blivit svårstartad får lixom vrida på tändningen låta startmotorn gå några varv göra om proceduren nån gång till den hoppar igång. i somras kollade jag om pumpen i tanken surrade vilken den inte gjorde men den startade problemfritt då. Har för mig jag sett att den jag ha är i plast men vågar inte svära då den kan varit svart av dynga men passar en sådan här i min eller är det för regina? http://img.tradera.com/medium/542/18060 … d1bcc0.jpg
Senast redigerat av ErsdaHL (28 januari 2014)

6 740 Inlägg
28 januari 2014
den på bilden passar i din, regina pumpen är typ 2 gånger större än den på bilden tongue

Du är liv
Du är dom långa milen mot Berlin.
I döda vinkeln ser jag allt du gör.
Då stänger jag själen klämmer ihjäl den & hittar en himmelsk drog.

600 Inlägg
28 januari 2014
Trådstartare
Henkix skrev:
den på bilden passar i din, regina pumpen är typ 2 gånger större än den på bilden tongue

såpass passar den utan modifiringar tro ?

6 740 Inlägg
28 januari 2014
ErsdaHL skrev:
Henkix skrev:

det ska den göra smile

Du är liv

600 Inlägg
28 januari 2014
Trådstartare
Henkix skrev:
ErsdaHL skrev:
Henkix skrev:

det ska den göra smile

om du ser kablarna så ser dom ut att bara vara 2 och avklippta ?

6 740 Inlägg
28 januari 2014
ser jävligt dåligt på den lille bilden men ser iaf ut som att ena kabeln till armaturen är borta o plus kabeln till pumpen är borta tongue

Du är liv

6 740 Inlägg
28 januari 2014
ErsdaHL skrev:
http://img.tradera.com/images/542/180603542_5ee11490-9187-4f8c-a4d8-549fc4d1bcc0.jpg

japp som ja skrev i inlägget ovan

Du är liv

600 Inlägg
28 januari 2014
Trådstartare
Henkix skrev:
ser jävligt dåligt på den lille bilden men ser iaf ut som att ena kabeln till armaturen är borta o plus kabeln till pumpen är borta tongue

lika bra att leta annan eller är det lätt att skarva? vet inte alls hur det set ut där då det var förjävla bökigt att ligga i skuffen;P

6 657 Inlägg
29 januari 2014
Hej!
Skava sladden, alltså löda ihop den med befintlig sladd från hjulhuset måste du alltid göra då den stora grå kontaken vi hjulhuset inte går att dra igenom durkplåten in till tanken.
Det är ju enkelt att para ihop sladdarna då du bara behöver kolla färgerna på sladdhärvan som sitter vid hjulhuset. Det är ju där tankarmaturens sladdar ska anlsutas.

Sök