Tänkte lägga upp lite bilder från min v70 som jag bygger på lite. Dels för att det är kul o få kommentarer och ha det dokumenterat. Kjolpaket skall monteras. Ljud byggs fälgar sänkning med mera ! ... Gå gärna in på min sida o... Visa mer
har du märkt att saker börjar skaka sönder/lossna än? har själv stora problem att saker börjar gå sönder/lossna i min v70n
som vadå tillexempel ?? mvh !
innertaket börjar lossna, lampan till dem som sitter i baksättet går inte att sätta upp, lampan fram har skakat sönder/jätte lös. instrumenthuset börjar glappa och lampor börjar gå sönder i det. jag har fått väck på taket pga av alla vibrationer. / BlackNR
har du märkt att saker börjar skaka sönder/lossna än? har själv stora problem att saker börjar gå sönder/lossna i min v70n
som vadå tillexempel ?? mvh !
innertaket börjar lossna, lampan till dem som sitter i baksättet går inte att sätta upp, lampan fram har skakat sönder/jätte lös. instrumenthuset börjar glappa och lampor börjar gå sönder i det. jag har fått väck på taket pga av alla vibrationer. / BlackNR
Vet vad du snackar om, åkte runt i en v70n för något år sedan på midsommar med dubbla L7 och helt plötsligt ramlade innerbackspegeln ner (det stora automatatbländade aset till backspegel med).