Ja det här va ju ett annorlunda bygge. Ser ut att kunna bli riktigt fränt! Skulle va snyggt med en liten ruta på sidan bakom dörren där. Kan bli lite A-traktor stuk annars tror ja.
Finns dock även väldigt många traktorer med sido-ruta bak också
Ja det här va ju ett annorlunda bygge. Ser ut att kunna bli riktigt fränt! Skulle va snyggt med en liten ruta på sidan bakom dörren där. Kan bli lite A-traktor stuk annars tror ja.
så sant! men med denna (a-traktorn) kan man ta en tripp till tyskland å köpa lite öl med
så sant! men med denna (a-traktorn) kan man ta en tripp till tyskland å köpa lite öl med
Jo det finns en del traktorer som har sidorutor, men det är ganska sällsynt häromkring i alla fall. Dessutom om han monterar en sidoruta, så kommer bilen se mera fabriks byggd ut.
Jo det finns en del traktorer som har sidorutor, men det är ganska sällsynt häromkring i alla fall. Dessutom om han monterar en sidoruta, så kommer bilen se mera fabriks byggd ut.
Kolla på a-traktorer på blocket så ser du en hel del med sidoruta. Jo det håller jag faktiskt med om.
Kolla på a-traktorer på blocket så ser du en hel del med sidoruta. Jo det håller jag faktiskt med om.
och denna debatt kan tas på någon annan sida! när det gäller sidoruta så är inget bestämt än så länge,sen så är det så att det kan finnas en anledning till att jag inte monterar sidoruta. bara så ni vet så har jag ingenting i mot o höra vad ni tycker, Å få höra andras åsikter är ju bra.
Klockrent detta! Nog den førsta Audi pickupen jag sett!
CAR Magazine: "Probably one of the greatest, most satisfying, most perfectly balanced and tuned drivers cars to be built this decade, if not this century."