Tonade bakljus + besiktning

Berggren71
23 februari 2014 · 42 Inlägg

Tjena!
Är lite fundersam över vad bess säger om dessa baklyktor.
JAG tycker dom lyser så pass bra att dom inte kan säga något och jag har skaffat röda reflexer som jag klistrar på bilen innan bess med. Men vad tror ni?
Allt lyser i dess vanliga färger!
http://imagizer.imageshack.us/v2/xq90/546/ulip.jpg

granadadr
23 februari 2014 · 7 290 Inlägg

Berggren71 skrev:
Tjena!
Är lite fundersam över vad bess säger om dessa baklyktor.
JAG tycker dom lyser så pass bra att dom inte kan säga något och jag har skaffat röda reflexer som jag klistrar på bilen innan bess med. Men vad tror ni?
Allt lyser i dess vanliga färger!
http://imagizer.imageshack.us/v2/xq90/546/ulip.jpg

BYT,, och det säger jag med,, för mörka man ser blinkers dåligt då de är så mörka,, sett sådana svarta IDAG å man såg knappt blinkersen på den

Ford Mondeo 2,2 Sport edition "Semesterbilen" (2010)
Ford Granada "COSWORTH" (1978)
Ford Granada 2,8i "Turbo edition" (1985)
DiwraZ Konnässör/TaxiChaufför
23 februari 2014 · 3 730 Inlägg

Bara att byta. Ska man va riktigt noga så får man inte ens våtslipa och klarlacka baklampor som är solblekta...

Avundsjuka blickar är det bästa jag vet...
...och självgodhet är en Dygd!!
granadadr
23 februari 2014 · 7 290 Inlägg

DiwraZ skrev:
Bara att byta. Ska man va riktigt noga så får man inte ens våtslipa och klarlacka baklampor som är solblekta...

nja nog tonar jag bakljus,, men man ska inte ha SVARTA wink blir ej bra  så är det bara har då rullat igenom med ALLA mina toningar

DiwraZ Konnässör/TaxiChaufför
23 februari 2014 · 3 730 Inlägg

granadadr skrev:

DiwraZ skrev:
Bara att byta. Ska man va riktigt noga så får man inte ens våtslipa och klarlacka baklampor som är solblekta...

nja nog tonar jag bakljus,, men man ska inte ha SVARTA wink blir ej bra  så är det bara har då rullat igenom med ALLA mina toningar

Dom få bilar av alla 58 som jag haft som haft tonade ljus har ej gått att Bes. Orginal med vit blink tycker jag är snyggast i alla lägen

Avundsjuka blickar är det bästa jag vet...
...och självgodhet är en Dygd!!
zzr94092
23 februari 2014 · 4 391 Inlägg

är inte svarttoning av bakljusen lite -80 talsvarning? säger som föregående talare att rött med vitt blinkglas är det som gäller nu

Berggren71
23 februari 2014 · 42 Inlägg

Kan ju bara säga att de är inte tal på om de är snyggare med rövita eller tonat. Fråga om de gick o besikta.

saab74
23 februari 2014 · 2 Inlägg

Berggren71 skrev:
Kan ju bara säga att de är inte tal på om de är snyggare med rövita eller tonat. Fråga om de gick o besikta.

Blir mycket förvånad om det går igenom. Sen att det ser fördjävligt ut är ju en annan sak.

Senast redigerat av saab74 (23 februari 2014)

Berggren71
23 februari 2014 · 42 Inlägg

saab74 skrev:

Berggren71 skrev:
Kan ju bara säga att de är inte tal på om de är snyggare med rövita eller tonat. Fråga om de gick o besikta.

Blir mycket förvånad om det går igenom. Sen att det ser fördjävligt ut är ju en annan sak.

o du kände att det var nödvändigt att skriva något som inte hör till ämnet?

granadadr
23 februari 2014 · 7 290 Inlägg

Berggren71 skrev:

saab74 skrev:

Berggren71 skrev:
Kan ju bara säga att de är inte tal på om de är snyggare med rövita eller tonat. Fråga om de gick o besikta.

Blir mycket förvånad om det går igenom. Sen att det ser fördjävligt ut är ju en annan sak.

o du kände att det var nödvändigt att skriva något som inte hör till ämnet?

är väl inget att hetsa upp sig över wink lugn i stormen nu

gör så här,, byt eller ta bort färgen inför nästa bes,, klart å betalt smile

stoltosmart
23 februari 2014 · 884 Inlägg

Inga problem besikta en bil i 2 år med becksvarta backljus, som sagt sätt dit ett par reflexer bara så är det inga problem.

ha även ett par reflexer med dig i bilen ifall polisen stoppar dig så är det bara att säga att du tappat dom men har ny att sätta dit

Det är mycket enkelt att verka dum, men varför envisas folk ändå med att verka smarta.
Saab 9-3 tx "Ttid" (2011)
Berggren71
23 februari 2014 · 42 Inlägg

granadadr skrev:
gör så här,, byt eller ta bort färgen inför nästa bes,, klart å betalt smile

Mjo jag fick låna polarens så det är fixat smile

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang