behöver flytta de nedre fästena på mina coilovers så att dem är lite högtre upp på dämparen. alltså kapa och sen svetsa där gängorna börjar ungefär.
är rädd för att det ska gå åt helvete för är ju olja med tryck och skit i... är det någon som testat utan att plocka isär dem? dra en sträng och sen kyla ner dem i kallt vatten och sen fortsätta?
Jag antar att det är till E36an? Och att du menar fästena som man skruvar i navet. Eftersom svetsen ska hålla upp hela bilen vill man ju gärna ha en schysst genombränna, det vill inte oljan i dina stötdämpare tyvärr.
Skulle tro att du kan flytta upp fästet max ~1-2cm innan kolven tar i bulten som håller spindeln. Sen blir jag nyfiken på varför du behöver flyttat fästet?
Dämparen bottnar, topplagringen är så smal jag kan göra och cambern ställd max. Då vill jag sänka en bra bit till.. så vette fan hur jag ska göra faktiskt.
Det bästa skulle nog vara att korta dämparen så att det ej tar i, men vette fan.. Tråkigt att köpa nya när man nyss gjirt det liksom