Problemet är ju att något kommer ge vika ger inte den vika ger fästena vika och ah så fortsätter det ju...
ja jo.. #lowlifeisharsh nä men tanken är väl att jämna ut det lite då e36 är så mycket högre i fram än tex sidokjolarna ska nog gå att bara typ skruva några skruvar under som gör att det kan böjja sig ganska mycket så det fixar jag
Demmpa skrev:
plastidippa skumgummi!
njaaa... känns lite budget och så fort jag kommer ut på asfalten och det skrapar lite så lär det inte vara allt för fint..
men frågan är om man kan typ smälta svart abs-plast och forma som en riktig läpp? borde ju fungera bäst av allt.. har en gammal framspoiler till e36 i svart plast
kan man inte göra en skumgummiform och sen typ lägga glasfiber över det så det blir en form och sen typ fylla den med smält abs-plast?
ja det är klart att det blir men måste ju ändå ha någoit som kan ta i lite utan att spricka helt..
har listat ut lite system som rör fjädrar så kommer sitta fint men när det tar i ganska rejält så ska det röra sig men behöver ändå något som tål lite skit så att säga
I ditt fall hade jag nog kört på typ detta : http://bit.ly/1etxUrH Lätt att peta dit, du kan skära till både avsluten och forma den efter din front, plus att den flyttar lite på sig om du hittar skit på vägen
2005 A3 Sportback 3.2L -> DTM Facelift
Quattro | 18" OZ-Superturismo | 250Hk VR6 | TT seats (-16) | A3 2012 facelift console | 2DIN conversion
2012 Exterior Facelift | Black Optic | Full courtesy LED | 7" LED touch screen |
DTM-Exterior | RS3 spoiler |
kommer behöva något mycket högre så att säga kommer inte göra någon skillnad mot hur läppen ser ut idag.. annars hade det varit ett alternativ.. är ju dock skumgummi så slits väl jävligt fort och ser förbannat fult ut..
hittade något på youtube som hette typ "rihno lip" som är något liknande men lite hårdare får kolla upp det..