Så då är det ner fräst på båda sidor polerat luckorna mont tätningslist har beställt snabb lås som man bara ska trycka på så låser den upp vill inte använda verktyg för att öppna luckorna hoppas att det funkar som jag vill ha det (med min tur så funkar det nog inte men man kan hoppas det) Har beställt lite andra lås för monteringen av tak och fram rutan utan att använda verktyg
Snyggare utan men det tycker jag typ alltid när det gäller rod
Det är snyggt utan skärmar och med hela skärmar/ fotsteg
Po_mP skrev:
Satan så snygg
Tack
Det händer inte så mycket i garaget Har monterat en annan el pulsgivare på vx lådan till hastighets mätaren så fick slippa av lite material så att den passar Ändrat retur vi tanken på bränsle för den tog i karossen har ändrat broms olje burkarna till broms vägen o kopplingen stämde inte med luckorna kopplat in varnings lampa till olje nivån det fick bli olika givare på burken pga utrymmet fick inte plats (hade varit lat och inte lyft på karossen för att se utrymmet)
Har börjat att märka upp för instrument panelen var det ska sitta
Tillverkning av en ny tre linklåda bredare o högre i bagaget (har gjort en förstärkning på staget så den blir lite bredare) Monterat batteri poller på varsin sida om lådan och en cetec uttag med indikator panel man måste lyfta upp bilen för att komma till batteriet under under ifrån
sågade upp för instrument panelen tog hål för tändnings lås och ljus brytaren den tog i elcentralen fick bort nytt hål o kortade lite kablar det är tillräckligt trångt
Kablarna till batteriet är inkopplade så lådan kan jag inte ta bort därför ar den klädd o monterad med klecos
Var och hämta en stol för att se i fall den får plats det blir trångt jag får nog såga i kanten på stolen för att få ner den
Dem skrev att dom skulle snitta upp på ca 10 olika ställen på benet och ta bort den dom skriv det i papperna som jag fick innan och när jag kom ditt så blev det laser det var en trevlig överraskning
Man ska väl sitta stadigt i kurvorna, det är svårt att få tag på smala stolar med uttag för 6 punkts bälte
Dem skrev att dom skulle snitta upp på ca 10 olika ställen på benet och ta bort den dom skriv det i papperna som jag fick innan och när jag kom ditt så blev det laser det var en trevlig överraskning
Man ska väl sitta stadigt i kurvorna, det är svårt att få tag på smala stolar med uttag för 6 punkts bälte
Okej ja skönt det inte vart den metoden då
Haha kanske det jag har inte ens letat efter sådant jag brukar hur som vara för bred för dylika stolar
Det svåraste är att få en stol som passar i mellan tröskel och kardan tunneln. Jag hade sparco stol i cobran den var bekväm i 5-6 mil sen klämde den i sidan så att jag inte kunde köra den något mer så dom åkte ur väldigt fort efter det. Montera mätarna i panelen och ecu till motorstyrningen tog i så fick såga av fästet så passade den ,det är trångt
Skitsnygg intrumentbräda, passar bra ihop med mätare.
V. I. R. U. S. (Very Immature Racers of the United States)
For Those Infected With RACING Disease, Our Motto: "YOUNG ONCE, IMMATURE FOREVER"
Första medlemmen utanför US.
Jo vet ditt dilemma grymt tajt i en pv också kan jag säga.
Racingse skrev:
Skitsnygg intrumentbräda, passar bra ihop med mätare.
Tack Det är mindre med plats än man tror
Har försökt i 3 dagar att få dit stolen på justerbart under rede men jag får ej dit det så stolen kommer att sitta direkt golv och ej justerbart
Kommer nog att fast montera taket så att det inte kommer att ta av (nästan omöjligt att komma åt dom främre förskruvningen när torkarna o defroster slangarna är monterade)
Fick en trevlig jul klapp av frugan 2st stolar 2st 6 punkts bälte och 2st stolsfästen.