Skottsäker motor! Har haft en likadan, fast 95a! Den fan bara går o går.. MEN..
Problemen börjar komma vid 25K mil, o han har tydligen trixa o donat mkt själv, så frågan är om "vem" han är som mekat med den. Om han kan sin grej eller om han använt 9000 som försökskanin! Sen så bytte den ägare 11/2-14. köpte han den då? Och varför sälja den efter 2.5mån?
Jag skulle avstå köpet!
Fart missbrukare