hallå. körde lugnt 1.5mil. kommer till en rondell sen smäller det till och börjar rassla som fan. försöker ja köra fram eller bak så går de 10cm sen hugger det till precis som om man drar handbroms,alla växlar går i fint och hoppar inte ur till neutral,puttar ja bilen med motorn igång och i friläge så rasslar det, tar ja in kopplingen så slutar det, stänger jag av motorn och puttar friläge så rasslar det inte,den vill inte driva helt enkelt. Här är video på ljudet. http://www.youtube.com/watch?v=vjL0FthvJdE