Guld vill jag inte ha. Den lila har jag tittat på tidigare. Men saken är den att jag inte har spruta, vilket man måste ha till dom du kikat på. Jag sprayar med burk, och då finns inte allt att välja på.
Guld vill jag inte ha. Den lila har jag tittat på tidigare. Men saken är den att jag inte har spruta, vilket man måste ha till dom du kikat på. Jag sprayar med burk, och då finns inte allt att välja på.
Kommer du till Eskilstuna/Alberga så kan jag nog fixa en spruta. Eller måste det vara en specifik spruta till dipp? Sätt dom elektriska som går att köpa.
Kommer du till Eskilstuna/Alberga så kan jag nog fixa en spruta. Eller måste det vara en specifik spruta till dipp? Sätt dom elektriska som går att köpa.
Kan väl säkert låna av en polare om det är så med. Men det behöver bara vara en spruta till billack. Inget speciellt med andra ord. Tänker dock inte köpa någon spruta för att endast kunna dippa fälgar. Något ovärt. Men har mailat stanceit.se och frågat lite. När jag får svar så ska jag fråga en annan sak också..
Kan väl säkert låna av en polare om det är så med. Men det behöver bara vara en spruta till billack. Inget speciellt med andra ord. Tänker dock inte köpa någon spruta för att endast kunna dippa fälgar. Något ovärt. Men har mailat stanceit.se och frågat lite. När jag får svar så ska jag fråga en annan sak också..
Blir intressant att se vad du väljer och göra Brukar alltid bli bra i slutändan
Blir intressant att se vad du väljer och göra Brukar alltid bli bra i slutändan
Mja. Hmm.. Fast om fälgarna skulle vara silver eller något annat som original så skulle nog bilen se lägre ut än nu. För jag tror färgerna smälter in bättre med karossen. Dock så blir det ju att se trist ut för man syns inte istället. Men något lär jag göra. Svårt att bli helt nöjd..
Hmm. Om det ska vara rosa så lär fälgarna lackas och inte dippas. Den rosa har jag nämnt tidigare att om den är fel ljus som ligger på, så ser den rosa orange ut på bilder. Vilket inte är så kul.
Lila väntar jag på svar om. Orange är ingen höjdare.. Men dom får nog vara gröna till bugrun iaf. Så får jag se sen hur jag gör
Har bestämt mig att ta bort den gröna dippen på fälgarna, och köra original mattsvarta ett tag. Kommer se mycket fräschare och cleanare ut. Men det kan hända att jag dippar om dom senare istället till nån annan färg Men först vill jag se hur det blir att se ut original svart. Dock blir det ju något diskret, men kan vara snyggt det med.
Har även varit och tryckt upp några tröjor till min Facebook sida. Och många av er vet säkert redan om den. Och det har inget med min Bora att göra. Men gör lite reklam här också nu
Denna tröja kommer jag använda på dom flesta bilträffar jag är på. Och om ni ser mig, så kom gärna fram och snacka lite skit Har kanske lagt upp just din bil på sidan, men kan vara kul att träffas och snacka personligen också. Eller kom bara fram och ge en respons för sidan Allt uppskattas såklart
Efter att jag tröttnat på den gröna färgen på fälgarna nu så togs den bort. Dock inga bilder på hur det såg ut när jag tog bort det pga dåligt batteri i mobilen. Men här kommer några andra bilder på hur det såg ut innan jag gjorde rent innerbanan på fälgarna. Kommer ladda upp flera och bättre bilder senare idag efter jag tvättat av bilen oså
Nu är den stilrenare, cleanare och diskretare.. Syns inte alls lika väl nu som förut med det gröna. Men har fått bra respons på det här ändå. Dock kanske det händer att dom sippas om senare i sommar ändå You never know
Ser bra ut, men tyckte den va tuffare med grön dip
Jo klart det var det, då syndes man ordentligt. Men var inte helt nöjd med resultatet heller. Kommer låta det vara så här några veckor, så blir det nog att dippa om dom senare
Riktigt fräcka båda två! Övre skulle nog se tufft ut som dom är, dom undre i nån utstickande färg skulle gjort sig bra tror jag
Ja riktigt grymma! Älskar turkosa, så just därför tog jag den bilden. Skulle vilja ha en lite tjockare plånbok nu
Däremot har jag precis beställt en US Blinkers Module som gör att jag kan koppla in så mina blinkers lyser på bilen. Beställt från Ebay, så dom ska komma i slutet av nästa vecka Hinner jag koppla in dom till BR
Rota fälgen ar ju awesome! Speciellt i den turkosa färgen
Ja det är väl bara att börja spara och snåla in på annat då, haha. Skulle jag ha ett jobb så hade köpet varit givet nu. Men som arbetslös så går det inte som man vill alla gånger
Rota fälgen ar ju awesome! Speciellt i den turkosa färgen
Ja det är väl bara att börja spara och snåla in på annat då, haha. Skulle jag ha ett jobb så hade köpet varit givet nu. Men som arbetslös så går det inte som man vill alla gånger
Även när man har jobb så går det inte göra som man vill alla gånger jag har en liten unge hemma så att pengarna räcker ej till till bilen riktigt
Min projekttråd!
Sponsorer sökes! ;)
Garageplats i södra Stockholm sökes! :)
Eat/Sleep/Volkswagen