Skitig bil, men nya och bättre bilder. Väntar och hoppas på att US modulen kommer till helgen så den kan kopplas in.
Sen har jag varit på jakt efter svar vart summern till parkerings ljus och lyset sitter. För summern/varnings lätet till lyset la av för nån vecka sedan. Fick veta att den grejen sitter i instrumenthuset, vilket jag då gav fan i att fixa. Men helt plötsligt och alldeles nyss så blev den att fungera igen
Framrutedekal beställd. Denna är bara 15" = 37cm. Dom har haft större dekaler. Men tydligen så är det bara speciellt utvalda bilar som får dom stora på 30". Så det fick bli denna. Dessa går endast att beställa på Royalstance.com från USA. Den ska såklart sitta i nederkant av vindrutan. Beställde en silver färgad. Dock vet jag ju inte hur bred den är, och om det visar sig att den inte är så bred som jag hoppas på, så kanske den sätts i nederkant av bakrutan istället
Inge problem nog å få den dekalen i större format, bara skicka mail till dekaltrim.nu så borde dom kunna fixa en! Fast då ere ju fusk iåfs
Det är lagbrott. Jag själv har en polare som driven en reklam firma som även han kan fixa en större dekal. Men vill inte ge mig på det. Får köra denna mindre istället
Någon av mina följare som ska till BugRun? Vore kul om man sågs på plats. Jag kommer åka dit på fredag på dagen, och åker hem på söndag. Känns nog mestadels igen med min tröja "Garagets fräckaste @ Facebook". Hojta till om ni ser mig
Jag skulle också vilja åka till bugrun men tjejen min fyller år den på lördag den helgen
Men vafan. Man kan väl inte vara hemma för en sån sak? :p Ta med henne och fira henne där, eller fira henne nån annan dag Eller så kommer ni bägge, eller bara du till BR på söndagen då det är utställning oså
Blinkersena inkopplade till positionsljus. Så jäkla nöjd. Blev sånt grymt lyft på bilen. Svårt att fånga på bild dock. Både i ljus och i mörker. Ska höra med någon som har en riktigt bra kamera som kanske man snappa upp en bild i mörker, så ni får se hur det ser ut