Tjena har bytt motor i min 240 men har 2 kontakter jag inte vet vad dom är till. Bilen startar inte har ingen gnista o spridarna uppnar inte, någon som vet vad som fattas?
kontakten på sista bilden, är det inte den som kopplas ihop med bilens elsystem? Kolla bakom handskfacket o in mot värmepaketet så bör det ligga en likadan kontakt som den ska passa i
Du är liv
Du är dom långa milen mot Berlin.
I döda vinkeln ser jag allt du gör.
Då stänger jag själen klämmer ihjäl den & hittar en himmelsk drog.
kontakt stycke 1 är till tändningen som ska fästas i ett kontakt stycke vid batteriet och kontakt stycke 2 är ett som ska kopplas i hop med bilens tändsystem och kontakt stycke nr 2 finns vid spark plasten vid stereo ram värmen osv vid hanskfacket
kontakt stycke 1 är till tändningen som ska fästas i ett kontakt stycke vid batteriet och kontakt stycke 2 är ett som ska kopplas i hop med bilens tändsystem och kontakt stycke nr 2 finns vid spark plasten vid stereo ram värmen osv vid hanskfacket
finns inga kontaktstycken eller elsystem så jag måste dra eget...
Okej, varför? Du har väl en 9polig kontakt och en rektangulär kontakt med tillslag laddlampa oljetryck vattentemperaturen.Det är väl det enda som ska kopplas mot bilens elsystem? Eller?
Avundsjuka blickar är det bästa jag vet...
...och självgodhet är en Dygd!!
den bilen du tog kabel härvan ifrån finns den kvar?? om jag var du skulle jag rensa den på kabel å lägga in i din bil eller så får du göra om till förgasare de e dom allternativen du har för att få bilen start klar igen...bränsle pump i tanken å pump under bilen måste u oxå ha samt en returledning.. var inte allt förlänge sen ja gjorde detta i min 242a från 80 nu mera insprutare