Kul att se, idag är de hela 6 utmärkelser på denna skönhet. Inte illa för en liten a3a
Var i tittade på gts'en igår, säga vad man vill men det är nog den finaste cayennen man kan få tag på. Två saker gör mig dock lite tveksam.. 1 inport vilket tre dubblade försäkringen 2 lite lågt bud på audin
Väldigt synd fock för den var verkligen i top skick.
Vi får se hur allt utvecklar sig, har även fått upp en ny kärra ihuvudet som jag tänkt köpa innan men då var försäkringen för dyr. Vad de e vågar jag inte säga med risk för att förlora alla mina läsare
Sponsor:
Danielssons bilplåt
Ledworks Sweden
Vestfold chiptuning Stockholm
Googla och kolla hur mycket problem folk haft med Cayennerna, Dem är inte kända för att vara tillförlitliga. Mycket strul med elektronik och luftfjädring
Fullt ös nu på morgonen! Billen skall som sakt göras klar in för försäljning, vilket borde vara en morot för er som gillar att läsa o glo Jag har nu tvättat av den med av fettning. Bilen ska få små torka lite sedan skall stötfångaren bak bort för foliering. Inredningen skall rekondas och sedan skall hela bilen tvättas med schampo och het vax.
I samband med detta så kommer det tas nya bilder på bilen och där av är de lite tomt i bilens "profil". Arkiverat en hel del men nya bilder kommer upp
Då jag arkiverat bilder så ryker även komentarerna så ni som inte röstat får gärna göra de med en kommentar om bra / dåligt eller va ni tycker. Va ärliga bara Nu skall jag kasta mig på stötfångaren, håller er uppdaterade under dagen
Sponsor:
Danielssons bilplåt
Ledworks Sweden
Fullt ös Nu är inredningen klar. Rutorna måste tas men de får bli hemma då jag inte hade någon fönster puts kvar i tvätt hinken (orutinerat =/) Här fäljer ett par bilder, insidan av denna snäcka gömmer en riktig pärla (ordvitsar kanske inte är min starka sida så gnäll inte )
Nu är de stötfångaren som skall av och folieras sedan borde de va god tid för en foto stund någon som e sugen på att åka med ut
Sponsor:
Danielssons bilplåt
Ledworks Sweden
Alltid tråkigt med försäljning! Men måste man ha större bil så har man ju inget val tyvärr! Synd att man inte kan köpa Av ren nyfikenhet, vad va det för motor i den?
Kolla gärna in mitt V40 projekt där jag lackerar min V40 på egen hand och rostlagar! :)
Motorrenovering och uppfräschning av min V70R -98 finns att följa här: Bluescreen's V70R
Räddningen av min och sambons Laserblå V70R -00, finner du bland mina projekt.