Kcr box denna gång, har aldrig velat testa dem då de "lurar" systemet men de är de ända som låter mig behålla motor garantin och dessutom så va de gratis
Sponsor:
Danielssons bilplåt
Ledworks Sweden
Vestfold chiptuning Stockholm
Kcr box denna gång, har aldrig velat testa dem då de "lurar" systemet men de är de ända som låter mig behålla motor garantin och dessutom så va de gratis
Alltid trevligt när det är gratis Hur tycker du effekten blev efter instalerat den ? Har själv funderingar med att köpa en själv.
Senast redigerat av Joel0666 (24 juni 2014)
Go low but not slow!
R.I.P. Jeff Hanneman 1964-2013
Har varit åf för kcr i ca 2-3 år själv. Men de tidigarw boxarna har jag inte riktogt gillat. Men Senaste boxarna har jag aldrig testat så va väl bara o köra. Var väldigt skeptisk först men de fungerar riktigt bra. Känner effekten men men lite trist när man inte får något extra turbo tryck
Sponsor:
Danielssons bilplåt
Ledworks Sweden
Kul att du är nöjd med KCR. Själv köpte jag BSR och är nöjd. Har inte något att jämföra med då det är min första optimering. Bilen för övrigt är jävligt snygg
Någon nämnde också att man kunde mäta tider med VCDS, skulle vara tacksam ifall man får veta hur. Har själv VCDS
Sorry för att jag halft hijackade din tråd. Du kanske med vill veta.
Är det någon annan som e sugen på borstad stål vinyl / kolfiber / eller matta färger? 30m rullar Har beatällning på g in så vill andra va med så e de inköps priser 2400 för vanliga färger o 2800 för borstad stål o kolfiber
Sponsor:
Danielssons bilplåt
Ledworks Sweden
Är det någon annan som e sugen på borstad stål vinyl / kolfiber / eller matta färger? 30m rullar Har beatällning på g in så vill andra va med så e de inköps priser 2400 för vanliga färger o 2800 för borstad stål o kolfiber
Nu rensas garaget för att ge förmån för projektet! Massor av trevligheter som kommer kastas upp här i helgen. Allt kommer vara på 1kr i utropspris och inga reservations pris. Just nu har vi bland annat 4* 18" bmw hjul på 1kr 3 burkar plastidip för 6kr och en kolfiber insugs kåpa till civic type r fn2 för 2 kr Lycka till http://www.tradera.com/auktioner/tdracing
Sponsor:
Danielssons bilplåt
Ledworks Sweden