Volvo 760 GLE -85. Småfix, lite uppfräschning och cleana ändringar

Kände att det skulle vara kul att göra en liten projekttråd om min bil nu när jag hunnit göra en del med den :) har dock redan ägt och pysslat med den i nästan 2,5 år men jag kommer att lägga upp bilder och info från start i efterhand först i tråden här nu! Funderade först på att behålla bilen så original som möjligt men beslutade mig senare för att sätta min egen prägel på den litegrann. Kommer dock hållas clean! Börjar bli ganska nöjd med bilen redan nu när jag skapar tråden men det kan ju vara kul att se vad som är gjort och självklart så kommer det hända en en del saker framöver också. Så prenumerera gärna! :)
  • 51 Följare
  • 46 099 Visningar
  • Uppdaterades senast 15 oktober 2014
JofooN Skrap
15 oktober 2014 · 2 098 Inlägg

Shit va fin bil du har. Kul att du fått tag på originalprylar som pennfack med mera. Håller också på att söker efter lite tillvalsrylar till min 940 smile kolla gärna in min tråd när den drar i gång (finns att se på min sida) mvh

Titta gärna in min sida och lägg en kommentar :)
Donic
15 oktober 2014 · 315 Inlägg

-jakobsson skrev:

Donic skrev:
ok för varit inne på dom länge men varit osäker på det här med spacer kan inget om sådant tongue dom är iaf fina dom smile. får se kanske blir dom till nästa sommar...

Du kan kanske få köpa min uppsättning smile

en bit o åka dock... får tacka för erbjudandet ändå men kör nog med eiker nästa sommar igen faktiskt smile. dock måste dessa renoveras o det är ju ingen rolig kostnad t.o.m vart inne på o köpa en ny uppsättning o sälja dom jag har nu, eller ha som reserv. eller så kanske man kan plastidippa dom vita eller nåt... lacken är lite taskig på dom sen lyckats skrapa ena lite...

Heideken
1 april 2015 · 76 Inlägg

Riktigt fin bil! Precis i den stilen jag skulle vilja ha smile

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang